اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تاخیر در واریزی‌ها

مسکن مهر در زنجان به افراد جایگزین واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: در صورت تاخیر واریزی از سوی متقضایان مسکن مهر، واحد مذکور به فرد جایگزین واگذار می‌شود.

مسکن مهر در زنجان به افراد جایگزین واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در آخرین جلسه شورای مسکن استان زنجان در سال جاری اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در استان زنجان در زمینه افتتاح واحدهای مسکونی مهر وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی مهر از دهه فجر آماده است، افزود: به علت شرایط جوی موجود و برف و یخبندان این کار صورت نگرفته است.

استاندار زنجان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جشن مسکن مهر در سال آینده در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر اقدام بسیار گسترده‌ای است که از سوی دولت گرفته است، اضافه کرد: با آمار ارائه شده استان زنجان در زمینه بسیار خوب عمل کرده و از جمله استان‌های برتر کشور در زمینه ساخت واحدهای مسکونی مهر است.

رئوفی‌‌نژاد در ادامه با اشاره به اقدامات سریع مسئولان ذیربط در زمینه تحویل واحدهای مسکونی مهر افزود: در صورتی که  فردی نتواند میزان واریزی مورد نیاز را به حساب واریز کند، واحد مذکور به فرد جایگزین تحویل داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دولت آمادگی پرداخت پول افراد انصرافی را در واحدهای مسکونی مهر داشته و حتی پول افراد را با 20 درصد سود به آنها می‌دهد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ساخت واحدهای مسکونی مهر در راستای حل مشکل افراد فاقد مسکن در حال انجام است، ادامه داد: در این راستا دولت نیز هزینه زیادی در زمینه پرداخت تسهیلات و خرید مسکن انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از افراد اقدام به واگذاری واحد مسکونی به فرد دیگر کرده و تلاش آنها برای تحویل واحد مسکونی فروش آن به فردی دیگر است.

رئوفی‌نژاد همچنین با اشاره به اینکه در بحث خیرین مسکن‌ساز در استان زنجان اقدامات چشمگیری صورت گرفته است، از مسئولان اجرایی خواست همکاری لازم را در زمینه تهیه مسکن برای خیرین مدرسه ساز داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر 400 مددجوی فاقد مسکن توسط مسئولان کمیته امداد استان زنجان و 400 مددجوی فاقد مسکن توسط مسئولان بهزیستی شناسایی شده است، تاکید کرد: مسئولان مسکن و شهرسازی همکاری لازم را با این دو نهاد داشته باشند.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه مقرر شد، در صورتی که افراد متقاضی مسکن نتوانند به موقع وجوه درخواستی را پرداخت کنند واحد مذکور به فرد جایگزین تحویل داده شده و هزینه فرد کنار گذاشته شده پرداخت شود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول