اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد

5 هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور تعاونی‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر در شهرستان بجنورد تکمیل و یا در حال ساخت هستند.

5 هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، حسین فیض‌آبادی اظهار داشت: تاکنون بالغ بر 9 هزار و 700 خانوار در طرح مسکن مهر شهرستان بجنورد ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: بیش از 5 هزار و 800 نفر از متقاضیان این طرح برای استفاده از طرح مذکور به اداره کل مسکن و شهرسازی استان معرفی شده‌اند.

فیض‌آبادی تصریح کرد: در حال حاضر 40 شرکت تعاونی مسکن مهر در قالب تعاونی‌های مسکن کارمندی و آزاد در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره امور تعاونی‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی اضافه کرد: هم‌اکنون 4 هزار و 145 واحد مسکونی در حال ساخت و تعداد 912 واحد مسکونی نیز تکمیل و آماده تحویل به متقاضیان است.

وی در بخش دیگری اظهار داشت: تاکنون پنج شرکت تعاونی و اتحادیه فراگیر ملی در شهرستان بجنورد به ثبت رسیده است.

فیض‌آبادی تعداد اعضای این تعاونی‌ها را بیش از یک‌هزار و 900 نفر عنوان کرد و افزود: سرمایه گذاری انجام شده توسط اعضا در این تعاونی‌ها بالغ بر 8/1 میلیارد ریال بوده و این تعداد تعاونی توانسته‌اند 335 فرصت شغلی ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: تعاونی فراگیر ملی نوعی تعاونی متعارف است که به منظور فقر زدایی از سه دهک پایین درآمدی جامعه تشکیل می‌شود.

رئیس اداره امور تعاونی‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: حداقل 70 درصد اعضای این تعاونی‌ها باید از سه دهک پایین جامعه بوده و زیر پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران باشند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان بجنورد با دارا بودن پنج شرکت تعاونی فراگیر ملی بیشترین تعاونی را در سطح استان دارا است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول