اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جیرفت خبر داد

پرداخت 6.2 میلیارد ریال وام به مددجویان در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: طی سال گذشته بیش از 3 میلیارد و 244 میلیون ریال وام خود اشتغالی و همچنین 3 میلیارد ریال وام کار انگیزی به مددجویان زیرپوشش این نهاد در جیرفت پرداخت شده است.

پرداخت 6.2 میلیارد ریال وام به مددجویان در جیرفت

مسعود عادلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این نهاد در سال 90 به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت اظهار داشت: طی سال گذشته 919 میلیون و 800 هزار ریال سبد کالا به 675 نفر از کودکان زیر شش سال دارای سوء تغذیه که از نظر وزنی زیر جدول سلامت بودند، پرداخت شد.

وی افزود: در سال گذشته 319 میلیون و 96 هزار ریال اجاره مسکن در شهرستان جیرفت به 152 مددجو پرداخت شده است.

عادلی تصریح کرد: همچنین 38 مورد وام خوداشتغالی با بیش از 3 میلیارد و 244 میلیون ریال از محل اعتبارات امداد و همچنین 3 میلیارد ریال وام کارانگیزی برای 300 مورد از مددجویان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته 700 پرونده مشاغل خانگی به بانک‌ها ارسال شده است، خاطرنشان کرد: 383 نفر از مددجویان به بانک‌های شهرستان جیرفت برای استفاده از تسهیلات خود اشتغالی با اعتبار 2 میلیارد و 726 میلیون ریال معرفی شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت گفت: همچنین در سال گذشته یک‌میلیارد و 78 میلیون و 430 هزار ریال هزینه‌های درمانی به مددجویان در این شهرستان پرداخت شده است.

عادلی ابراز داشت: 77 مورد جهیزیه با ارزش 770 میلیون ریال نیز به مددجویان امداد اهدا شده است.

وی افزود: طی سال گذشته 51 مورد از منازل مددجویان زیرپوشش با اعتبار 517 میلیون و 345 هزار ریال احداث، تعمیر و بازسازی شده است.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول