اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

بازتوانی مددجویان اولویت مهم کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بازتوانی مددجویان از رویکردهای مهم کمیته امداد است.

بازتوانی مددجویان اولویت مهم کمیته امداد است

بهرام ولی ‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: توانمند سازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با مبانی مستحکم علمی و اعتقادی از جمله رویکردهای مسئولان کمیته امداد است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) از آغاز تاسیس این نهاد افزود: با تلاش صورت گرفته توسط مسئولان کمیته امداد در حال حاضر فقر شایعی در جامعه وجود ندارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه توانمند سازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد به صورت هدفمند و با برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد، افزود: ایجاد اشتغال برای مددجویان دارای شرایط لازم یکی از اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از سقوط افراد به ورطه فقر از جمله برنامه‌های کمیته امداد است، ادامه داد: بازتوانی مددجویان از جمله اقداماتی است که در این راستا صورت می‌گیرد.

ولی‌ زاده در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته امداد برای انجام در دهه چهارم تاسیس این نهاد افزود: توانمند سازی، ایجاد اشتغال پایدار، حل مشکل مسکن مددجویان و ارتقا سطح علمی این افراد از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد از آغاز تاسیس آن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) از آغاز سال جاری افزود: اقدامات مسئولان کمیته امداد امسال به صورت یک حرکت جهادی صورت گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه امسال 80 هزار خانوار از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور خودکفا شده و جشن خودکفایی برای آنها برگزار شده است، ادامه داد: 3 هزار خانوار از این افراد خودکفا شده از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان بودند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های توانمند سازی مددجویان زیر پوشش در قالب یک برنامه منسجم صورت می‌گیرد، افزود: پس از ایجاد طرح‌های اشتغالزایی برای مددجویان نحوه عملکرد مجریان اشتغال توسط بازرسان این نهاد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ولی ‌زاده گفت: برای اعلام خودکفایی یک فرد بیش از زمانی که افراد تحت حمایت امداد قرار می‌گیرند، برنامه‌ریزی شده و پس از اطمینان کامل از اینکه فرد توانایی اداره زندگی خود را دارد، خودکفایی او اعلام می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول