اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/کمیته امداد چشم امید مستضعفان/

رشید: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد باید با جدیت دنبال شود

خبرگزاری فارس:‌ استاندار خراسان‌جنوبی خدمت به محرومان در کمیته امداد استان را یکی از افتخارات این مجموعه در کشور عنوان کرد و گفت: کمیته امداد باید توانمندسازی مددجویان را با جدیت دنبال کند.

رشید: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد باید با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید یک‌شنبه شب در دیدار صمیمی با جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی به مناسبت سالروز تأسیس نهاد کمیته امداد خدمت به محرومان و قشر مستضعف جامعه را یکی از افتخارات کمیته امداد امام خمینی(ره) دانست.

وی اظهار داشت: کمیته امداد از جمله مجموعه‌هایی است که دارای ویژگی‌های خاصی در جامعه است چرا که افتخار خدمت به قشری را دارد که خدمت به آنها جزو اصول جامعه اسلامی ایران است.

استاندار خراسان‌جنوبی یکی از جهت‌گیری‌های اصلی انقلاب اسلامی را خدمت به محرومان جامعه عنوان کرد و گفت: کمیته امداد از جمله نهادهایی است که در بدو پیروزی انقلاب اسلامی در این راستا ایجاد شد.

* کمیته امداد خراسان‌جنوبی توفیقات خوبی داشته است

رشید با تقدیر از فعالیت‌های مجموعه کمیته امداد استان تصریح کرد: در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر تاکنون کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات خوبی را به محرومان جامعه ارائه کرده است.

وی خطاب به کارکنان کمیته امداد گفت:‌ باید به خدمت کردن خود برای محرومان افتخار کنید و در این راستا تلاش مضاعفی برای حل مشکلات محرومان جامعه داشته‌ باشید.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: باید توجه داشته باشید که جامعه مخاطبِ امداد نیاز به توجه و اهتمام ویژه‌ای در بخش‌های اشتغال، مسکن و سایر بخش‌هاست که باید به نحو احسنت پوشش داده شود.

رشید یادآور شد:‌ کمیته امداد مجموعه‌ای است که ماحصل اقدامات آن کمک به قشر مستضعف جامعه است و این قشر نیز دارای مشکلات زیادی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از مسئولان امداد خواست که ضمن کمک به افراد محروم جامعه کرامت انسانی این افراد نیز حفظ شود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول