اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی بردسیر:

دام‌های آلوده از چرخه تولید لبنیات خارج می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بردسیر گفت: بعد از شناسایی دام‌های آلوده به تب مالت این دام‌ها‌‌ با پرداخت غرامت به دامدار از چرخه تولید لبنیات خارج می‌شوند.

دام‌های آلوده از چرخه تولید لبنیات خارج می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، مهدی رادمهر بعد از ظهر امروز در آغاز به کار اجرای طرح واکسیناسیون تب مالت در شهرستان بردسیر اظهار داشت: این طرح در گاوداری‌ها و در روستاها به صورت رایگان و خانه به خانه انجام می‌گیرد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه بیماری تب مالت موجب عوارض مختلفی در انسان و به عنوان یک بیماری صعب‌العلاج تلقی می‌شود، لذا کنترل و پیشگیری در دام از این بیماری مهم در بهداشت عمومی دام و انسان مثمر ثمر است.

رادمهر تصریح کرد: با توجه به اینکه انتقال بیماری تب مالت به واحدهای دامداری به طور عمده از طریق خرید دام‌های جدید به ویژه از میدان‌های دام کشتارگاه‌ها صورت می‌گیرد، توصیه اکید می‌شود که دامداران از خرید دام‌هایی که واکسینه نشده‌اند‌، خودداری کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی بردسیر افزود‌: بعد از شناسایی دام‌های آلوده به تب مالت این دام‌ها‌‌ با پرداخت غرامت به دامدار از چرخه تولید لبنیات خارج می‌شوند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول