اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری قزوین:

‌پروژه‌های عمرانی متعددی سال آینده در قزوین اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری قزوین با اشاره به پروژه‌های انجام شده در بویین‌زهرا از انجام پروژه‌های متعدد عمرانی با آغاز سال نو در استان قزوین خبر داد.

‌پروژه‌های عمرانی متعددی سال آینده در قزوین اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، منوچهر حبیبی عصر امروز در آخرین جلسه از سلسله کارگروه‌های ویژه بررسی روند پیشرفت و همچنین رونق پروژه‌های کلان عمرانی سطح شهرستان بویین‌زهرا که با حضور ابوالفضل طاهرخانی فرماندار، علی صفری شهردار و نیز تعدادی از مسئولان و رؤسای ادارات بویین‌زهرا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال جهاد اقتصادی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده به طور مستمر از بخش‌ها و شهرستان‌های استان بازدید و در جریان روند تکمیل و افتتاح پروژه‌ها قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: در این مدت و هم‌زمان با سرکشی از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف میزان جذب و به کار گیری اعتبارات دولتی و همچنین نحوه اختصاص یافتن هزینه‌ها در امور شهری و زیربنایی مورد تحقیق و بازرسی قرار گرفته است.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری قزوین با اشاره به لزوم ارسال دقیق گزارش‌ها و فعالیت‌های انجام شده در شهرستان‌های استان قزوین تصریح کرد: پروژه‌های تکمیل شده و در حال اتمام نیز در هر مرحله باید بازدید و مورد تحقیق مسئولان مربوطه قرار بگیرند.

حبیبی تشریح کرد: در سال جاری 3 میلیارد و 443 میلیون تومان در مجموع از محل اعتبارات و تملک دارایی‌ها برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیربنایی در بخش مرکزی شهرستان بویین‌زهرا هزینه شده است.

وی ادامه داد: نوسازی و تجهیز ساختمان اداری پزشک‌قانونی در اواسط سال جاری با اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال به مرحله اتمام و تحویل رسید.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری قزوین عنوان کرد: کاروانسرای قدیمی روستای حجیب با اعتباری قابل توجه در اوایل امسال مرمت، بازسازی و تحویل نهاد مربوطه شده است.

حبیبی اضافه کرد: مراکز دینی و خانه‌های عالم متعددی نیز از ابتدای سال 90 تاکنون در این شهرستان ساخته و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های گسترده عمرانی در بویین‌زهرا تشریح کرد: سال جاری با تأمین اعتبارات لازم طرح هادی در دو روستای ولی‌آباد و همچنین فیض‌آباد اجرا شد که مورد استقبال اهالی قرار گرفت و نتایج رضایت‌بخشی را نیز در پی داشت.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری قزوین ادامه داد: در زمان کوتاهی از آغاز سال 90 با تلاش مسئولان 83 درصد از طرح ساماندهی و ارتقای شبکه فاضلاب شهر بویین‌زهرا تکمیل و در مدار سیستم قرار گرفت.

حبیبی خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات مسکن، امسال چندین طرح مسکن شهری با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین و همچنین تزریق  بودجه در این شهرستان به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسیده است.

وی اشاره کرد: در اوایل سال 90 نیز با همت شهرداری و تلاش‌های فراوان، ایستگاه آتش‌نشانی و امداد بویین‌زهرا نوسازی و تکمیل شد.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری قزوین همچنین با بیان اینکه معضلات و موانع متعددی در سال جاری در مسیر طرح‌های عمرانی قرار گرفت، تأکید کرد: در برخی از ایام، بارش شدید باران و برف باعث وقفه کوتاه در اجرای برنامه‌های عمرانی می‌شد که با یاری خداوند متعال و تلاش مسئولان تمامی طرح‌های عمرانی هم‌اکنون در مراحل پایانی قرار گرفته‌اند.

حبیبی در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد: از ابتدای آغاز سال جدید با تأمین اعتبارات در نظر داریم پروژه‌های بیشتری را در سطح استان به انجام برسانیم.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول