اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بویین‌زهرا اعلام کرد

اختصاص 40 میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: شهردار بویین‌زهرا گفت: شهرداری بویین‌زهرا بیش از 40 میلیارد ریال از بودجه‌ خود در پروژه‌های عمرانی هزینه کرده، که این میزان برابر با 70 درصد از کل اعتبارات مصوب برای این شهرستان است.

اختصاص 40 میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی بویین‌زهرا

علی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: شهرداری بویین‌زهرا در سال جاری بیش از 40 میلیارد ریال از بودجه خود را در پروژه‌های عمرانی هزینه کرده، که این رقم برابر با 70 درصد از کل اعتبارات اختصاص یافته است.

وی افزود: هدف مجموعه شهرداری این است که در سال آتی پروژه‌ها و برنامه‌های زیربنایی و همچنین اساسی زیادی در این شهرستان به مرحله اجرا برسد.

شهردار بویین‌زهرا با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان عنوان کرد: ساماندهی بلوار ورودی، گسترش فضای سبز، احداث المان‌های شهری، و همچنین اصلاح ساختار اداری شهرداری برخی از فعالیت‌های کلان شهرداری در سال 90 است که انجام شده.

صفری ادامه داد: بوستان فرهنگی و تفریحی امام علی (ع) شهرستان بویین‌زهرا در سال جاری با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال احداث شده که هم‌اکنون نیز در آستانه بهره‌برداری و افتتاح قرار دارد.

وی تصریح کرد: احداث یک مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و همچنین ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده از جمله برنامه‌های آتی و در اولویت این شهرداری برای سال آینده است.

شهردار بویین‌زهرا اضافه کرد: انتظار می‌رود که با افتتاح این پروژه‌ها در سال جدید گام مهم و بزرگی در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی و بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان برداشته شود.

صفری تشریح کرد: در آستانه سال جدید نیز شهرداری بویین‌زهرا با اجرای طرح به استقبال بهاران و با فضاسازی و زیباسازی شهری ایام نوروز را در کنار شهروندان جشن می‌گیرد.

وی تشریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در طول ایام سال نو، شهرداری بویین‌زهرا با همکاری نیروی انتظامی ایستگاه‌های تفریحی و گردشگری متعددی را در ورودی‌ها و فضاهای توریستی سطح شهرستان دایر می‌کند.

شهردار بویین‌زهرا ادامه داد: مجموعه‌های تفریحی و فرهنگی این شهرستان نیز در ایام عید، ویژه برنامه‌های مختلفی را برای عموم شهروندان و گردشگران تدارک دیده‌اند.

صفری تصریح کرد: تهیه و ارائه محصولات فرهنگی و صنایع دستی بویین‌زهرا به گردشگران نیز از برنامه دیگر شهرداری در ایام نوروز است.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه جذب گردشگران تأکید کرد: نهادهای فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان وظیفه دارند که با تعامل و طرح ایده‌های مطلوب زمینه را برای توسعه و رشد همه‌جانبه بویین‌زهرا فراهم کنند.

شهردار بویین‌زهرا اذعان کرد: تلاش و همت مضاعف، رفع موانع و معضلات اجتماعی، رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان از جمله راهکارهای دستیابی به شهر ایده‌آل و مطلوب است.

صفری در پایان سخنانش عنوان کرد: گسترش فضای سبز و جاذبه‌های گردشگری و همچنین استقبال از طرح‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های شهرداری بویین‌زهرا برای سال جدید است.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول