اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

75 درصد پروژه‌های امسال شهرداری شوشتر اجرا نشد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: بیش از 75 درصد از پروژه‌های عمرانی شهرداری شوشتر که در بودجه سال90 شهرداری در نظر گرفته شده بود اجرایی نشده است.

75 درصد پروژه‌های امسال شهرداری شوشتر اجرا نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در بررسی بودجه سال 90 شهرداری شوشتر مشخص شد بیش از 75 درصد پروژه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در نواحی سه گانه شهرداری اجرایی نشده است.

وی افزود: مسئولان در شهرداری باید برای عدم اجرایی این پروژه‌ها در شهرداری طبق بودجه سال پاسخگو باشند و در این باره شورای شهر منتظر پاسخ قانع کننده است.

محمودی‌ کوهی با اشاره به اینکه در بودجه سال91 بازهم پروژه‌های تکراری از سال گذشته ذکر شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری همه ساله در حال تکرار پروژه‌های سال‌های گذشته است و برخی از پروژه‌ها بیش از دو سال است که در بودجه شهرداری تکرار شده ولی اجرایی نمی‌شوند و در این باره باید پاسخی قانع کننده ارائه شود.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: شهرداری شوشتر باید بودجه‌ای اجرایی به شورای شهر ارائه کند به طوری که حداقل 60 تا70 درصد پروژه‌های در نظر گرفته شده اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌های شهرداری شوشتر پیشرفت فیزیکی خوبی ندارند، تاکید کرد: بسیاری از پروژه‌های در نظر گرفته شده در بودجه جاری شهرداری شوشتر در شرایط کنونی پیشرفت فیزیکی خوبی ندارند و باید در این باره چاره‌اندیشی کرد.

محمودی‌کوهی تاکید کرد: البته شرایط کنونی متوجه شهردار فعلی نیست زیرا وی از مهرماه در شهرداری شوشتر کار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول