اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 7 میلیارد ریال اعتبار

حسینیه بهشت فاطمه(س) بروجن احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار بروجن از احداث سالن اجتماعات و حسینیه بهشت فاطمه(س) این شهر با اختصاص 7 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

حسینیه بهشت فاطمه(س) بروجن احداث می‌شود

محمدعلی شفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مجموعه مذهبی دینی حسینیه بهشت فاطمه(س) شامل سالن اجتماعات خواهران و برادران، سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه است که در دو طبقه با زیربنای یک هزار و 600 متر مربع احداث خواهد شد.

وی برگزاری مراسم دینی و مذهبی و مراسم ترحیم را از اهداف احداث این مجموعه برشمرد و گفت: این مجموعه با پیش‌بینی اعتبار 7 میلیارد ریال در بازه زمانی دو ساله احداث خواهد شد.

شفیع‌زاده ‌خاطرنشان کرد: حسینیه بهشت فاطمه(س) با حمایت مالی خیر بروجنی حاج اسماعیل زمانیان و اعتبارات داخلی شهرداری ساخته خواهد شد.

شهردار بروجن در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته شهرداری در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان، گفت: روکش آسفالت معابر اصلی شهر، رنگ‌آمیزی جداول و نرده‌ها، گل‌کاری میادین و بلوارها و فعال‌سازی آبنمای میادین از جمله اقدامات این شهرداری در استقبال از بهار طبیعت است.

شفیع‌زاده ادامه داد: ایجاد پنج کمپ موقت استقرار مسافران در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با امکاناتی از جمله ظرف‌شویی، شارژ تلفن همراه، سرویس‌های بهداشتی، ایجاد سه سفره زیبای هفت‎سین در میادین ورودی شهر از دیگر این اقدامات محسوب می‎شود.

وی استقرار اکیپ‌های ثابت و سیار نوروزی و امداد و نجات را از دیگر این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: چاپ و توزیع 15 هزار نوع اقلام فرهنگی و تبلیغی و بسته‌های سوغات، برگزاری مسابقه و نمایشگاه عکس جاذبه‌های طبیعی بروجن و ایجاد ایستگاه شبانه‌‎روزی راهنمایی مسافران نوروزی برای نخستین بار از دیگر اقدامات و فعالیت‌های مهم نوروزی این شهرداری به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول