اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خبر داد

احداث کانال دشتی اسماعیل‌خانی با 41 میلیارد ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از احداث کانال دشتی اسماعیل‌خانی با 41 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

احداث کانال دشتی اسماعیل‌خانی با 41 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید مهدی موسوی شامگاه دوشنبه در نشست با مسئولان اظهار داشت: در استان بوشهر توان و ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی وجود دارد و تلاش برای توسعه و اعتلای زیرساخت‌های کشاورزی و آبیاری استان بوشهر از مسائل مهمی است که در رأس امور شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر قرار دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خاطر نشان کرد: دولت خدمتگزار در سال‌های اخیر توجهات خاصی به حوزه کشاورزی نشان داده و این امر زمینه توسعه و ترقی کشاورزی را به وجود آورده و مسئولان استان بوشهر با تمام توان برای پیشرفت در حوزه کشاورزی تلاش کرده‌اند.

موسوی اذعان کرد: در سال‌های اخیر در دشتستان تلاش‌های زیادی در حوزه توسعه زیرساخت‌های حوزه‌های کشاورزی در زمینه آبیاری صورت پذیرفته و اقدامات بسیار خوبی را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

وی در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در این شهرستان عنوان کرد: افتتاح کانال آبیاری دشتی آبپخش و کلنگ‌زنی کانال سید ناصری از اقدامات مهمی است که در سال اخیر در حوزه آبیاری نخیلات شاهد آن بوده‌ایم و استقبال گسترده باغداران و کشاورزان این بخش را به دنبال داشته است.

این مسئول از احداث کانال دشتی اسماعیل‌‌خانی در دشتستان خبر داد و یادآور شد: این کانال مهم و ارزشمند بالغ بر 150 هزار اصله از نخیلات روستاهای دشتی اسماعیل‌خانی و بنار آزادگان را پوشش می‌دهد.

موسوی بیان کرد: طول این کانال بتنی بیش از 4 هزار متر است و با اعتبار 4 میلیارد و 160 میلیون تومان در روستای دشتی احداث شده که در توسعه کشاورزی آبپخش نقشی مهم ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر تصریح کرد: اجرای طرح پوشش بتنی کانال سید ناصری از مهم‌ترین خواسته‌های کشاورزان منطقه آبپخش بود که در سال جاری با تلاش‌های شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های استان بوشهر و شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان بوشهر شاهد تحقق این خواسته بودیم.

موسوی با اشاره به اعتبار 11 میلیارد ریالی اجرای این طرح گفت: طول این کانال آبیاری بیش از 2 هزار و 400 متر است و بالغ بر 27 هزار اصله نخل را زیر پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول