اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آبفار ریگان خبر داد

اختصاص 1.4 میلیارد تومان به بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی ریگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ریگان گفت: یک ‌میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای پروژه بزرگ آبرسانی کهور خشک شهرستان ریگان اختصاص یافت.

اختصاص 1.4 میلیارد تومان به بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی ریگان

حسین زابلی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان از اختصاص یک ‌میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای پروژه بزرگ آبرسانی کهورخشک خبر داد و اظهار داشت: این پروژه آبرسانی خشک تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اجرای این پروژه که از سال 85 در این شهرستان آغاز شده، دارای چهار حلقه چاه است و تاکنون برای 25 روستا شیر برداشت گذاشته شده و در سال جاری تمام این 25 روستا شبکه آبرسانی در آنها اجرا و ساکنان این روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

زابلی‌زاده تصریح کرد: طول اجرای این خط 45 کیلومتر لوله‌گذاری شده است و در تابستان سال جاری این  25 روستا آب آشامیدنی به آنها داده می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ریگان بیان داشت: تاکنون بیش از 2.5 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه عظیم آبرسانی هزینه شده است که با اعتبار اختصاص داده شده این پروژه تکمیل می‌شود.

زابلی‌زاده گفت: 50 روستای این شهرستان با کمبود آب آشامیدنی سالم مواجه هستند و آبرسانی در این روستاها به صورت سیار انجام می‌شود.

وی افزود: بیش از 500 خانوار شهرستان ریگان در گرمای تابستان این شهرستان با کمبود شدید آب آشامیدنی سالم مواجه هستند و آب آشامیدنی خود را از آب قنات و موتور پمپ‌ها تأمین می‌کنند.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: آبرسانی در این روستاها به وسیله دو دستگاه تانکر انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول