اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت آبفا صورت می‌گیرد

آبرسانی به 3 میلیون نفر کاروان‌های راهیان‌نور خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: از 15 اسفند ماه عملیات ساماندهی و خدمات دهی به کاروان‌ها راهیان‌نور که به یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان سفر می‌کنند، آغاز شده است.

آبرسانی به 3 میلیون نفر کاروان‌های راهیان‌نور خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان، محسن پویا اظهار داشت: همه ساله از 15 بهمن ماه شاهد ورود کاروان‌های راهیان نور به استان هستیم که همچون سال‌های گذشته این توفیق نصیب مجموعه آبفا شده است که خدمات تامین آب و دفع پساب اردوگاه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس را اجرا نماید.

وی افزود: سال‌ گذشته حدود 3 میلیون نفر از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوبی‌ترین تا شمالی‌ترین نقطه استان بازدید کردند که پیش‌بینی می‌شود امسال با استقبال بیشتر کاروان‌های راهیان نور این رقم افزایش یابد.

رئیس هیئت مدیره آبفا خوزستان یادآور شد: با گسترش خدمات آبفا در حال حاضر عملیات تامین آب آشامیدنی و مصرفی زائران در یادمان شهدای شلمچه، دهلاویه، هویزه، طلائیه والفجر8 و فتح‌المبین در حال انجام است.

پویا با اشاره به حرکت ارزشی کاروان‌های راهیان نور در استان خوزستان گفت: کاروان‌های راهیان نور در استان خوزستان حرکتی بزرگ و ارزشی است که باید از تمام امکانات برای خدمت رسانی به این زائران استفاده کرد.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول