اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت می‌گیرد

نظارت بر بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و کمپ‌های نوروزی

خبرگزاری فارس: ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از نظارت این ستاد بر بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و کمپ‌های نوروزی استان فارس خبر داد.

نظارت بر بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و کمپ‌های نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نظارت بر تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی در سطح شهرستان‌های استان فارس و شیراز به صورت مستمر در بخش‌های دولتی و خصوصی توسط حوزه معاونت درمان دانشگاه درحال انجام است.

بر اساس اعلام این معاونت تا سوم فروردین ماه جاری 50 بازدید توسط کارشناسان مرکز پایش مراقبت‌ها (MC.MC) از مراکز درمانی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی انجام شده است.

همچنین علاوه بر پاسخگویی به 142 مورد درخواست پذیرش، به 34 مورد شکایت مردمی نیز رسیدگی شده است.

181 مورد مشاهده (از طریق دوربین) به منظور نظارت بر اتفاقات و بخش‌های بیمارستان ها از طریق سیستم دوربین مدار بسته توسط کارشناسان مرکز پایش از دیگر اقداماتی بوده که در حوزه معاونت درمان انجام شده است.

نظارت بر حسن انجام کار داروخانه‌های بخش خصوصی و دولتی، پیگیری شش مورد کمبودهای دارویی و رسیدگی به دو مورد شکایات مردمی از جمله اقداماتی بوده که در حوزه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا سوم فروردین ماه انجام گرفته است.

حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه نیز به منظور حفظ بهداشت و سلامت مردم و مهمانان نوروزی بر تمام مکان‌های تفریحی و زیارتی به منظور رعایت بهداشت محیط نظارت دارد.

نظارت بر هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها و .... از طریق اکیپ بهداشت محیط و اقدام در پلمب واحدهای متخلف و نظارت بر رعایت بهداشت محیط در کمپ‌های نوروزی سطح این استان و شهر شیراز از دیگر اقداماتی است که توسط معاونت بهداشتی دانشگاه در حال انجام است.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول