اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست داروخانه شبانه‌روزی هلال‌احمر مشهد:

نوروز 91 کمبود دارو نداشتیم

خبرگزاری فارس: سرپرست داروخانه شبانه‌روزی هلال‌احمر مشهد گفت: با توجه به تمهیداتی که قبل از ایام تعطیلات در نظر گرفته شد، در نوروز امسال تاکنون مشکل کمبود دارویی نداشتیم.

نوروز 91 کمبود دارو نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی، سیدمحسن بهشتی اظهار داشت: این داروخانه علاوه بر تأمین داروها و اقلام بهداشتی مورد نیاز مسافران، زائران و بیماران خاص با تعامل مناسب با گشت‎های محوری جمعیت هلال‌احمر، تأمین داروهای این بخش را نیز برعهده گرفته است.

وی علت جابه‌جایی مکان داروخانه شبانه‌روزی هلال‌احمر مشهد در سال گذشته از بلوار سجاد به میدان  10 دی را دسترسی مناسب‎تر مردم و بیماران خاص به این مرکز عنوان کرد و گفت: این مرکز علاوه بر پوشش انواع داروهای عمومی، داروخانه تخصصی بیماری‎های صعب‌العلاج و خاصی چون سرطان، دیالیز، پیوند کلیه، ام‎اس و مواردی از این قبیل نیز هست.

بهشتی گفت: توزیع هیچ دارویی اعم از خاص و غیر خاص در ایام نوروز محدودیت نداشته و داروخانه شبانه‎روزی هلال‌احمر مشهد با حضور یک داروساز و سه تکنسین در هر شیفت، پذیرای مراجعان بوده است.

وی افزود: این مرکز تاکنون با همکاری نیروهای داوطلبان و مددکاری اجتماعی هلال‌احمر حدود 60 نفر از بیماران خاص نیازمند را تحت پوشش قرار داده است.

سرپرست داروخانه شبانه‌روزی هلال‌احمر مشهد اظهار داشت: برخی از داروهای پیوند کلیه مانند سیرالیموس و یا شیرهای رژیمی شیرخواران خاص مانند شیر نوترومیژن از داروهایی است که تقریباً به صورت انحصاری توسط این داروخانه توزیع می‌شود و خوش‌بختانه با توجه به فعالیت شبانه‌روزی و مستمر داروخانه و انبار داروی هلال‌احمر بیماران خاص می‎توانند همواره به آنها دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول