اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال میاندرود:

ماهان میاندرود چهارم لیگ دسته دو والیبال شد/ امیدها برای صعود باقی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال میاندرود از دستیابی تیم ماهان نماینده مازندران به رتبه چهارم لیگ دسته دو والیبال کشور و احتمال صعود این تیم به دسته یک خبر داد.

ماهان میاندرود چهارم لیگ دسته دو والیبال شد/ امیدها برای صعود باقی است

ولی‌الله رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به حضور ماهان میاندرود به عنوان نماینده والیبال میاندرود و مازندران در لیگ دسته دو والیبال کشور از کسب مقام چهارم ماهان در این رقابت‌ها خبر داد.

وی در این مورد ادامه داد: این تجربه نخست میاندرود در لیگ‌های کشوری بود و کارنامه موفقی را کسب کرد، اما هنوز این تیم جای کار بیشتری را دارد.

رحمانی تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله نهایی رقابت‌های دسته دو والیبال کشور را شش تیم اعلام کرد و خاطرنشان کرد: ماهان در بین این شش تیم به رتبه چهارم دست یافت که حاصل کار این تیم سه باخت و سه برد در این رقابت‌ها بود.

رحمانی ادامه داد: در این مسابقات که در کرمانشاه برگزار شد، نمایندگانی از استان‌های شیراز، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، آذربایجان‌غربی و ماهان نماینده مازندران از قبل موفق به حضور در این رقابت‌ها شده بودند که شیراز، بوشهر، بختیاری و ماهان میاندرود به ترتیب به مقام‌های اول تا چهارم دست یافتند.

رئیس هیئت والیبال میاندرود با بیان اینکه تیم‌های اول تا سوم به دسته یک والیبال کشور صعود کردند، اذعان داشت: بر اساس اعلام مسئولان برگزاری این رقابت‌ها احتمال صعود تیم چهارم بسیار قوی به نظر می‌رسد که این مسئله در اردیبهشت ماه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول