اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیبروی ملی‌پوش کاله مازندران

شخصیت قهرمانی کاله زبانزد والیبال‌دوستان بود

خبرگزاری فارس: لیبروی ملی‌پوش کاله مازندران با اعلام اینکه آمل را همانند زادگاهم ارومیه دوست دارم، گفت: شخصیت قهرمانی کاله مازندران زبانزد همه والیبال‌دوستان و تحلیلگران ورزشی بود.

شخصیت قهرمانی کاله زبانزد والیبال‌دوستان بود

عبدالرضا علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: سایپای البرز همانند پیکان تیم بزرگ و قدرتمندی است که هر ساله فینال لیگ برتر بین این دو برگزار می‌شد و جام قهرمانی نیز ما بین این دو تیم رد و بدل می‌شد.

وی با اعلام اینکه کاله با سنت‌شکنی خودروسازان توانست نام خود را به‌عنوان نخستین فینالیست و اولین قهرمان شهرستانی لیگ برتر در کارنامه لیگ برتر ثبت کند، ابراز داشت: این تیم مازندرانی در مقابل سایپا فراتر از انتظار ظاهر شد و توان و ظرفیت فوق‌العاده خود را به رخ همگان کشید.

علیزاده با تاکید اینکه شخصیت قهرمانی کاله مازندران زبانزد همه والیبال‌دوستان و تحلیلگران ورزشی بود، تصریح کرد: این تیم توانست این فصل را با خرید بازیکنان باتجربه آغاز کند و به خوبی و نیکی به پایان برساند.

وی با اعلام اینکه آمل شهر دوم من است و با مردم آن بسیار صمیمی بوده و رابطه دوستانه‌ای دارم، گفت: تا 20 فروردین ماه سال 1390 قصد دارم با خانواده در ارومیه باشم و به دید و بازدید عید بروم ولی بعد از آن به دور جدید تمرینات کاله مازندران باز می‌گردم.

علیزاده نیز صمیمانه قهرمانی کاله در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را به مردم مازندران و والیبال‌دوستان آملی تبریک گفت و سال نو شمسی را نیز برای آنها سالی پرخیر و برکت آرزو کرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول