اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از چند روز تعطیلی

تمرین‌های تیم والیبال گیتی‌پسند امروز از سر گرفته می‌شود

خبرگزاری فارس: تمرین‌های تیم والیبال گیتی‌پسند برای حضور پر قدرت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا امروز از سر گرفته می‌شود.

تمرین‌های تیم والیبال گیتی‌پسند امروز از سر گرفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم والیبال گیتی‌پسند که با قهرمانی در مسابقات لیگ برتر والیبال، سهمیه حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

تمرین‌های این تیم برای شرکت در مسابقات آسیایی بعد از چند روز استراحت پس از پایان لیگ آغاز شد و برای ایام عید نوروز چند روز تعطیل شد، هم‌چنین با تصمیم کادر فنی گیتی‌پسند قرار است دور جدید تمرینات تیم والیبال بانوان از امروز آغاز شود.

کادر فنی در نظر دارد در صورت موافقت باشگاه یک اردوی تدارکاتی در کیش برگزار کند و هم‌چنین برای آمادگی بیشتر دیدار تدارکاتی را با تیم‌های ملی بزرگ‌سالان و جوانان برگزار کند.

در این اردو 16 بازیکن حضور دارند که تا 15 فروردین اسامی 12 بازیکن اعزامی به این رقابت‌ها مشخص می‌شود.

سمیه شیرازی، سمیرا ایمانی، شبنم علیخانی، شکوفه صفری، زینب گیوه، فاطمه رشیدی، نجمه عابدیان، نرگس امیری، مائده برهانی، مائده اسکندری، فاطمه صفری، هاجر شکرانی و زهرا فتوحی و هم‌چنین الهام فلاح از تیم گاز، بهاره نیازی و نگار کیانی از تیم ذوب‌آهن که تیم گیتی‌پسند را به عنوان بازیکنان کمکی همراهی می‌کنند، بازیکنان حاضر در اردو هستند.

مسابقات والیبال جام باشگاه‌های زنان آسیا از دو اردیبهشت‌ماه در تایلند آغاز می‌شود و تیم والیبال گیتی‌پسند با نمایندگان ژاپن، میانمار و تایلند و ویتنام هم‌گروه است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول