اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

نیر میزبان 135 هزار گردشگر بهاری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: شهرستان نیر با جاذبه‌های متنوع تاریخی، طبیعی در آغازین روزهای بهار و تقارن ایام عید نوروز پذیرای 135 هزار مسافر و گردشگر داخلی و خارجی بوده است.

نیر میزبان 135 هزار گردشگر بهاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی عصر امروز در آخرین جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان نیر اظهار داشت: از دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر در تمهید مقدمات و مهیا کردن بستری مناسب برای حضور گردشگران و مسافران قدردانی می‌کنیم و یقین داریم احساس رضایت مسافران بهترین ثمره و نتیجه تلاش آنها است.

وی با اشاره به آب و هوای مناسب، طبیعت زیبا و سرسبز و همچنین آب‌های گرم مختلف در شهرستان نیر به عنوان بستر حضور و ورود هزاران گردشگر داخلی و خارجی تصریح کرد: این شهرستان با توجه به این‌که معبر غرب استان اردبیل بوده محل گذر مسافران استان‌های شمالی کشور نیز بوده است که با حضور در این شهرستان ساعات و لحظاتی را نیز در این منطقه سپری کرده و از مناطق تاریخی و گردشگری آن استفاده کردند.

عباداللهی خاطر نشان کرد: در روز گذشته نیز منطقه جنگلی بولاغلار و برخی از تفرجگاه‌ها و مناطق طبیعی این شهرستان پذیرای بیش از 13 هزار مسافر استانی و خارج از استان بوده که روز انس با طبیعت را در این مناطق سپری کردند.

این مسئول به کاهش آسیب‌ها و لطمات وارد شده به طبیعت در اثر بی‌احتیاطی احتمالی در روز 13 فروردین اشاره کرد و افزود: با توجه به فرهنگ‌سازی‌ها و تذکرات داده شده 13 فروردین امسال کمترین آلودگی زیست‌محیطی و طبیعی را شاهد بودیم به طوری که در اغلب مناطق خود مردم در ساعات پایانی روز با جمع‌آوری پسماندها و برخی زباله‌ها سعی در پاکیزگی شهر داشتند.

به گزارش فارس، رئیس ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان نیر در ادامه اضافه کرد: مسافران ورودی به نیر به ترتیب از قلعه بوینی‌ یوغون، غار گلستان، قلعه شاه عباسی، موزه میراث فرهنگی، تفرجگاه بولاغلار، نوالر، باغ بهشت و بیشتر از همه از آب‌های گرم معدنی این شهرستان استفاده کردند.

عباداللهی همچنین از مهمان‌نوازی اهالی نیر در این ایام قدردانی کرد و بیان داشت: ‌فرهنگ غنی و باروری که ریشه در تاریخ این منطقه دارد در چنین رویدادهایی متجلی شده و خود را به دیگر هموطنان نشان می‌دهد.

فرماندار نیر همچنین به فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان آن بیش از یک هزار مسافر و گردشگر نوروزی با اولویت فرهنگیان در قالب 225 خانواده در ستاد اسکان نیر و در شش مدرسه تدارک دیده شده، اسکان یافتند.

وی به اعضای ستاد توصیه کرد تا معایب و اشکالات مطرح شده از سوی مردم را مد نظر قرار داده و با رفع و اصلاح آن خود را از هم اکنون آماده برنامه‌ریزی مناسب در استقبال از مسافران ایام تابستان کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول