اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فنی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی:

صنایع دستی بهترین زمینه را برای تحقق شعار امسال دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فنی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: صنایع دستی یکی از بهترین زمینه‌ها در کشور را برای تحقق شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری دارد و برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی بهترین مکمل این موضوع خواهد بود.

صنایع دستی بهترین زمینه را برای تحقق شعار امسال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی و سوغات آذربایجان‌شرقی در مسجد کبود تبریز و تقدیر از غرفه‌داران به خبرنگاران اظهار کرد: هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع دستی استان با تلاش و حضور خود در نمایشگاه نوروزی بهترین معرف هنر، آداب و رسوم، سنت و توانمندی‌های آذربایجان‌شرقی به تمام ایران بودند.

دبیر ستاد تسهیلات سفر استان تاکید کرد: از فرصت نوروز بیشترین بهره‌برداری شد و با تلاش سازمان میراث فرهنگی استان امسال نیز همچون چند سال گذشته، برای هنرمندان صنایع دستی فرصت حضور در نمایشگاه‌های استان، منطقه و کشور و خارج از کشور به صورت مستمر برقرار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق شعار مطرح شده در سال 91 توسط مقام عظمای ولایت و تبیین منویات مقام معظم رهبری در این سال با توانمندسازی بخش‌های مختلف صنعت گردشگری و حوزه صنایع دستی، زمینه‌سازی تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی فراهم شده است.

محمدی افزود: گردشگری و صنایع دستی عرصه‌های پرظرفیتی هستند که با تمرکز بیشتر بر روی توسعه و فراگیر کردن آنها می‌توان شاهد اشتغالزایی و تولیدات تقابل توجهی در این زمینه شد.

وی اشتغال را یکی از دغدغه‌های همیشگی رهبر انقلاب و مسئولان دولت عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان در سال 90 تسهیلات گردشگری آذربایجان‌شرقی افزایش قابل توجهی یافته بود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول