علی پارسا امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مرکز بهداشت شماره دو اصفهان در تبعیت از سیاست وزارت بهداشت، روزانه شکایات دریافتی را با اولویت خاص و از طریق اعزام گشتهای سیار ضربت رسیدگی میکند.
وی بیان داشت: با توجه به گستردگی منطقه تحت پوشش این مرکز که از جنوب رودخانه زایندهرود و غرب خیابانهای چهارباغ آغاز میشود و شامل بیش از نیمی از کلانشهر اصفهان است و دارای جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر است، روزانه به طور متوسط حدود 30 شکایت مردمی در ارتباط با بهداشت مواد غذایی، بهداشت آب و بهداشت اماکن عمومی از طریق تلفن، سایت و یا حضوری به مرکز منعکس میشود که بلافاصله دستور رسیدگی به آنها صادر میشود.
مدیر مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان با تشکر از شهروندان مسئول که مرکز بهداشت را در حفظ و ارتقای سلامت جامعه یاری میدهند، ادامه داد: شماره تلفنهای 6693121 و 09678 آماده دریافت شکایات مردمی است.
وی افزود: روزانه 150 مورد تماس تلفنی با واحد دریافت گزارش و شکایات مردمی بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان گرفته میشود .
پارسا ادامه داد: حدود 30 مورد از این شکایات مردمی مربوط به مرکز بهداشت شماره دو است که بررسی و پیگیری میشود و مابقی مربوط به مرکز بهداشت شماره یک، مجمع امور صنفی و اتحادیهها، معاونت غذا و دارو ،سازمان نظام پزشکی، معاونت درمان و دامپزشکی و سایر ارگانها که به مسئولان وابسته ارجاع میشود.
مدیر مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان اضافه کرد: از آنجایی که رسیدگی فوری به شکایات مردمی اعم از شکایات تلفنی و یا حضوری یکی از سیاستها و اولویتهای مهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، بنابراین در این مرکز مقرر شد که روزانه به 30 شکایت مردمی رسیدگی شود.
انتهای پیام/خ20/ط4000