اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

اجرای 64 پروژه استانی و ملی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اجرای 64 پروژه استانی و ملی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد.

اجرای 64 پروژه استانی و ملی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

جهانگیر شاهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک سال جدید اظهار داشت: در سال جهاداقتصادی در تمام حوزه‌ها و بخش‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شاهد پیشرفت قابل توجهی بودیم و به موفقیت‌های خوبی رسیدیم.

وی افزود: تکمیل طرح‌های بزرگ نیمه‌تمام در دانشگاه و توسعه و گسترش خدمات بهداشتی و درمانی در این مجموعه از مهمترین اقداماتی است که در سال جاری انجام گرفته است.

 معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مصوبات سفرهای استانی که در سه دوره سفر ریاست جمهوری به تصویب رسیده در دانشگاه علوم پزشکی مجموعاً 36 پروژه است که تلاش کرده‌ایم به پیشرفت خوبی در این طرح‌ها برسیم.

 شاهینی از اجرای 64 پروژه استانی و ملی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد و تصریح کرد: تعداد 64 پروژه بزرگ ملی و استانی هم‌اکنون در سطح استان در دست اجرا داریم که انتظار داریم با جذب اعتبارات به موقع شاهد تکمیل طرح‌ها در کوتاه‌ترین فاصله باشیم.

وی اضافه کرد: در مجموع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به دلیل وسعت و تنوع خدمات، پروژه‌های مختلفی در بخش‌هایی مثل درمان، بهداشت، آموزش پزشکی، ‌غذا و دارو، دانشجویی، فرهنگی، آموزش و تحقیقات و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها در دست دارد که برای پیشرفت طرح‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

این مسئول اذعان داشت: طرح‌های مهم و بزرگ دانشگاه شامل تکمیل، تجهیز، خرید و ایجاد فضاهای ترکیبی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی و پزشکی و فضاهای اداری و دانشجویی است و برای پروژه‌های استانی و ملی‌استانی تاکنون 13 میلیارد تومان جذب شده و پیش‌بینی می‌کنیم این مبلغ تا 17 میلیارد تومان برسد.

شاهینی گفت: در بخش پروژه‌های ملی نیز نزدیک به 7 میلیارد تومان جذب شده که در مقایسه با سال‌های گذشته رشد بسیار بالایی داشته است.

وی با اشاره به وضعیت بیمارستان 160 تختخوابی برازجان اظهار داشت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی برازجان از طرح‌های مهم و ملی است که در حال حاضر با جدیت توسط وزارت مسکن و شهرسازی در دست احداث است.

شاهینی یادآور شد: بیمارستان برازجان با وسعت ۱۴ هزار مترمربع احداث می‌شود و بر اساس اعلام مسکن و شهرسازی بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: بر اساس برآوردهای انجام شده، عملیات احداث این بیمارستان شهریور سال آینده به اتمام می‌رسد و در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد که امیدوار هستیم تا دی‌ماه آینده تجهیز شود و مورد بهره‌برداری رسمی قرار گیرد.

وی گفت: برای تامین سلامت و رفاه مردم از همه امکانات و توان دانشگاه علوم پزشکی به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول