اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

حضور 90 پزشک و پیراپزشک در جاده‌های استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در طرح نوروزی امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در استان اصفهان امسال 90 پزشک و پیراپزشک در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای حضور دارند.

حضور 90 پزشک و پیراپزشک در جاده‌های استان اصفهان

محسن مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان اصفهان با آمادگی کامل تجهیزات و نیروهای امدادی در نوروز 91 از تاریخ 25 اسفند ماه 1390 در خدمت مسافران نوروزی در سراسر استان اصفهان بوده است، اظهار داشت: در این مدت در طرح امداد و نجات نوروزی با برپایی 31 پست امدادی بین شهری که تعداد 14 پست آنها ثابت و 17 پست آنها موقت و سیار است، در مجموع کل تعداد 83 مورد حوادث، تعداد 380 نفر حادثه دیده، تعداد 371 نفر نجات یافته‌اند.

وی افزود: همچنین تعداد 81 نفر انتقال به مراکز درمانی و درمان سرپایی را برای 94 نفر داشته‌ایم.

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در طرح نوروزی امسال 90 پزشک و پیراپزشک در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای رفاه حال مسافران حضور دارند.

وی اضافه کرد: لازم به ذکر است که از تاریخ 24 اسفندماه نیز یک فروند بالگرد به منظور پوشش هوایی طرح امداد در منطقه شرق استان در شهرستان نایین مستقر شده است.

مؤمنی با اشاره به اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی این جمعیت بیان کرد: جوانان جمعیت هلال احمر با برپایی چادرهای اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی با بیان اینکه جمعیت جوانان هلال احمر با برپایی 37 پست در سطح استان به راهنمایی مسافران نوروزی می‌پردازند، ادامه داد: تاکنون 135 هزار نفر از مسافران به چادرهای جوانان هلال احمر مراجعه کردند که تعداد 129 هزار اقلام از جمله نقشه کیف کمک‌های اولیه، بروشورهای امدادی، تقویم امدادی و سایر اقلام به این عزیزان اهدا شده است.

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در خیمه‌های نماز مستقر در پست‌های نوروزی نیز حدود به 10 هزار نفر از هموطنان برای ادای فریضه نماز مراجعه کردند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول