اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نمایشگاه طراوت طبیعت در سربیشه گشایش یافت

خبرگزاری فارس: طی مراسمی صبح امروز با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولان اجرایی سربیشه نمایشگاه طراحی و نقاشی با عنوان طراوت طبیعت در این شهرستان گشایش یافت.

نمایشگاه طراوت طبیعت در سربیشه گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد سربیشه صبح امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: به مناسبت ایام نوروز و به همت این نهاد نمایشگاه طراحی و نقاشی با عنوان طراوت طبیعت در محل سالن آموزشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افتتاح شد.

امیر کوچی ادامه داد: در این نمایشگاه تعداد 25 اثر از هنرمندان بومی شهرستان با موضوع طبیعت در غالب مینیاتور، نقاشی روی بوم و سیاه قلم به معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برای علاقمندان و هنردوستان باز است، تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال را سر لوحه کار خود قرار داده و از تولیدات فرهنگی، هنری، ملی و بومی حمایت مجدانه می‌کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سربیشه افزود: در راستای تحقق منویات رهبری و شعار سال جاری نیز این نهاد تصمیم به برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها کرده تا با معرفی آثار هنرمندان بومی شهرستان ضمن شناسایی و تقویت آن، موجبات ارتقای این هنرمندان و آثارشان را فراهم کند.

کوچی در ادامه خواستار توجه ویژه سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور ایجاد اشتغال و بازار کار اقتصادی در این زمینه شد.

فرماندار سربیشه نیز در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: امسال که رهبر فرزانه انقلاب آن را مزین به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی کردند باید این فرمایش مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌ها فصل‌الخطاب قرار گیرد.

غلامرضا حسین‌پور ضمن ابراز خرسندی از اینکه هنرمندان بومی شهرستان در این رشته هنری آثارشان را خلق و در معرض نمایش قرار دادند، اظهار داشت: با برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی در سطح خراسان جنوبی شاهد رشد و گسترش این هنر و شناسایی استعدادها بومی در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول