اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد

کاهش 9 درصدی میزان تصادفات استان زنجان در تعطیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان از کاهش 9 درصدی میزان تصادفات استان زنجان در طرح نوروزی خبر داد.

کاهش 9 درصدی میزان تصادفات استان زنجان در تعطیلات نوروزی

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت جاده‌های استان مطلوب بوده و تردد در همه جاده‌های استان زنجان امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه طرح پلیس راه از 25 اسفند ماه سال گذشته در جاده‌های استان آغاز شده است تصریح کرد: این طرح تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه می‌یابد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در مجموع تصادفاتی که در استان زنجان روی داده است میزان تصادفات در استان زنجان نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تا پایان روز 13 فروردین ماه 16 نفر از هموطنان در جاده‌های استان فوت کردند خاطر نشان کرد: این رقم در سال جاری به 11 نفر کاهش یافته است.

رشتیانی با اشاره به کاهش میزان فوتی‌های تصادفات استان ادامه داد: این میزان نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه طرح پلیس راه امروز و فردا نیز با توجه به بازگشت مسافران به استان‌های خود ادامه دارد خاطر نشان کرد: احتمال سنگین شدن ترافیک در ساعات بعد از ظهر امروز وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه آمار مسافران استان دیروز 40 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته بود افزود: اما به دلیل رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد خاصی در جاده‌های استان گزارش نشده است.

وی استفاده از کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه را از دلایل کاهش آمار تصادفات استان برشمرد و گفت: در مجموع عملکرد رانندگان در جاده‌های استان مطلوب است.

رشتیانی با اشاره به فوت یک عابر پیاده در روز گذشته در شهرستان طارم یادآور شد: چند تصادف جرحی نیز در روز گذشته گزارش شده است که خوشبختانه تلفاتی نداشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح ترافیک پلیس در روز 13 فروردین در جاده‌های استان خاطر نشان کرد: با توجه به یک طرفه بودن جاده‌های استان از ساعت 18 بعداز ظهر و جلوگیری از تردد موتورسیکلت و کامیون در جاده‌ها وضعیت بهتری حاکم بود.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه علت تامه 70 درصد تصادفات عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز است افزود: ضروری است رانندگان با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

وی با تقدیر از همکاری مطلوب مردم با پلیس تصریح کرد: از رانندگانی که در این مدت خوب رانندگی کرده و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی پلیس را همراهی کردند تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول