اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نوروز صورت گرفت:

934 زخمی و 7 کشته در تصادفات رانندگی قم

خبرگزاری فارس: در تعطیلات نوروز 91 تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان قم، 934 زخمی و هفت کشته بر جای گذاشته است.

934 زخمی و 7 کشته در تصادفات رانندگی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، بر اساس آمار ارائه شده توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، از 25 اسفندماه سال 90 تا 10 فروردین ماه سال جاری، بیش از 16 هزار و 900 تماس مردمی با اورژانس 115 استان قم گرفته شده که بیش از 4 هزار مورد آن به عملیات امدادی منجر شده است.

در این اطلاعیه تعداد بیماران 4 هزار و 159 نفر اعلام شده است که به دلایل گوناگون دچار مصدومیت شده‌اند.

طی همین مدت 616 تصادف رانندگی داخل شهری و 163 تصادف جاده‌ای نیز در استان قم رخ داده است که 640 نفر از مصدومان مربوط به تصادفات رانندگی داخل شهر و 294 نفر از مصدومان مربوط به سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان قم بوده‌اند.

تعداد 202 نفر از مصدومان سوانح رانندگی داخل شهر قم در محل حادثه درمان شده و 438 نفر از آنها نیز به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.

در تصادفات رانندگی نیز 81 نفر توسط اورژانس 115 استان قم در محل حادثه مورد درمان قرار گرفتند و 213 نفر نیز توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به مراکز درمانی سطح استان انتقال داده شدند.

لازم به ذکر است تاکنون بیش از 2 هزار نفر به ایستگاه‌های سلامت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم مراجعه و در محل، مورد درمان قرار گرفته‌اند.

در پایان با اشاره به کاهش آمار فوتی در استان قم باید گفت: شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه پژو آردی با یک مرد 65 ساله در کیلومتر 15 اتوبان قم - کاشان، شاهد کشته شدن هفتمین نفر در نوروز سال جاری در قم بودیم.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول