اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

کاهش 57 درصدی تصادفات فوتی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از کاهش 57 درصدی تصادفات فوتی و کاهش 17 درصدی سرقت‌های خرد و کلان در 12 روز گذشته در آذربایجان‌غربی خبر داد.

کاهش 57 درصدی تصادفات فوتی در آذربایجان‌غربی

احد مهرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به پیام پرمحتوای مقام معظم رهبری در سال جدید که تاکید بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی داشتند اولویت‌های ماموریتی پلیس در استان مرزی آذربایجان‌غربی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اجتماعی خواهد بود.

این مسئول افزود: تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی شامل بروشور، سی‌دی، کتابچه ارمغان پلیس و تقویم رومیزی از جمله اقدامات پلیس برای مسافران نوروزی بود.

به گفته وی این اقدام به منظور ارتقای آموزش‌های همگانی و نیز ایجاد بستر همکاری میان پلیس و مردم انجام گرفت و یکی از کارهای مهم فرهنگی فرماندهی انتظامی استان در تعطیلات نوروزی سال جاری بود.

این مسئول اضافه کرد: بیش از 100 هزار محصولات چاپی در طول تعطیلات نوروزی در ایستگاه‌های پلیس توزیع شده است.

مهرمند تعامل با ادارات و سازمان‌ها و همکاری بسیار عالی صدا و سیما را در اطلاع‌رسانی توصیه‌های پلیسی در طول تعطیلات نوروزی به صورت فیلم، زیرنویس و خبر قابل تقدیر دانست و بیان داشت: افزایش سطح آگاهی مردم عاملی مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه 35 درصد اقدامات در حوزه پیشگیری از جرایم را در ساختار پلیس جامعه‌محور کار فرهنگی عنوان کرد.

وی برنامه‌ریزی و انجام اقدامات اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی را یکی از عوامل اصلی کاهش وقوع جرایم در تعطیلات نوروزی عنوان کرد و اذعان داشت: در ساختار پلیس جامعه‌محور 35 درصد اقدامات در حوزه پیشگیری از جرایم کار فرهنگی است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول