اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار خبر داد

ممنوعیت عرضه کالاهای چینی در نمایشگاه بهاره فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار از ممنوعیت عرضه کالاهای چینی در نمایشگاه بهاره در این شهرستان خبر داد.

ممنوعیت عرضه کالاهای چینی در نمایشگاه بهاره فریدونکنار

یارعلی ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: طرح ویژه نظارتی با همکاری اداره تعزیزات حکومتی و مجمع امور صنفی شهرستان از اول اسفند اجرا شده است.

وی از برگزاری نمایشگاه بهاره از 15 تا 24 اسفند در شهرستان فریدونکنار خبر داد و تصریح کرد: 30 تن مرغ منجمد تا 15 فروردین با قیمت مصوب در مکان‌های مشخص عرضه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار افزود: سهمیه‌ای که برای روستاها در نظر گرفته شد مازاد بر سهمیه شهرستان است که از سوی تعاون روستایی تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه گشت مشترک با اتحادیه مؤسسات اتومبیل انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: لیست واحدهای کشیک تعمیرگاه‌های مجاز، نانوایی‌ها و دیگر واحدها برای سرویس‌دهی در ایام نوروز اعلام می‌شود.

ایمانی همچنین از توزیع 120 تن سیب و پرتقال در روزهای پایانی سال با قیمت مصوب در شهرستان فریدونکنار خبر داد.

رئیس کمیته تأمین و توزیع کالاهای اساسی و طرح نظارتی و ویژه ایام پایانی سال 90 و نوروز 91 ستاد تسهیلات شهرستان گفت: در روستاها نیز با هماهنگی و همکاری بخشداری‌ها گشت مشترک انجام می‌گیرد.

ایمانی از ممنوعیت عرضه و فروش کالاهای چینی در نمایشگاه‌ها خبر داد و بیان داشت: تیم‌های نظارتی از 15 اسفند به‌صورت مستمر در نمایشگاه حضور دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار از جذب تسهیلات برای 13 نفر از بافندگان فرش دستباف خبر داد و بیان داشت: تلاش بر این است که با همکاری بانک عامل برای افراد باقی‌مانده نیز تسهیلات اعطا شود.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول