اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم عنوان کرد

ممنوعیت استفاده از سرویس دربستی در روزهای اوج سفر

خبرگزاری فارس: قائم مقام اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: به دلیل کمبود عرضه اتوبوس برای مسافران استانی، استفاده از سرویس دربستی در روزهای اوج سفر ممنوع است.

ممنوعیت استفاده از سرویس دربستی در روزهای اوج سفر

محمدحسن کلهری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: فروش اینترنتی بلیت از 23 بهمن ماه و پیش فروش آن در دفاتر شرکت خدماتی در سطح شهر و پایانه مسافربری از اول اسفند آغاز شد.

وی ادامه داد: تا تاریخ 15 اسفند ماه در بخش فروش اینترنتی، 967 بلیت و پیش فروش از طریق دفاتر فروش بلیت سطح شهر و پایانه مسافربری نیز تا این تاریخ، پنج هزار و 36 قطعه بلیت فروخته شده است.

قائم مقام اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم عنوان داشت: تاریخ این بلیت‌ها از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین سال 91 خواهد بود که همزمان با اجرای طرح ویژه نوروزی است.

کلهری با اشاره به عرضه سواری‌های مسافربر در همان لحظه تقاضا عنوان داشت: مینی‌بوس‌ها نیز برای مسیرهای دور نبوده و تنها به مسیرهای داخل استان، بخش‌ها و روستاها اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: برای مسیرهای کوتاه بلیت فروخته نمی‌شود، برای مثال پایانه مسیر تهران مشخص بوده و متقاضیان در پایانه 72 تن از وسایل حمل و نقل مورد نیاز استفاده می‌کنند.

قائم مقام اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم اضافه کرد: برای مسیرهای طولانی برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد، پیش فروش بلیت انجام می‌شود و براساس تقاضای موجود، اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود.

کلهری عنوان داشت: با مشخص شدن آمار فروش بلیت‌ها به ناوگان حمل و نقل استان، افزوده می‌شود.

وی گفت: هماهنگی لازم با تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر استان به منظور تامین ناوگان کشیک صورت گرفته و صدور صورت وضعیت سرویس‌های دربستی از مورخ 25 اسفندماه سال جاری تا اول فروردین 91 و همچنین از 12 تا 15 فروردین 91 ممنوع شده است.

قائم مقام اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: با ارائه سرویس دربستی در روزهای اوج تقاضای مسافران نوروزی، عرضه اتوبوس برای مسافران استانی دچار کمبود می‌شود.

به گفته کلهری، در روزهایی که تقاضای مسافران زیاد است اولویت با مسافران داخل استان است.

وی عنوان داشت: افرادی که برای سفر، استفاده دربستی از وسایط حمل و نقل را برای خود برنامه‌ریزی کرده‌اند، می‌توانند در روزهای غیر از روزهای اوج تقاضای مسافران از این سرویس‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول