اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بارش باران از صبح امروز

عیدی آسمان ،مسافران نوروزی بهبهان را غافلگیر کرد

خبرگزاری فارس: بارش باران که از شب گذشته آغاز و صبح امروز ادامه پیدا کرده‌است، مسافران نوروزی بهبهان را غافلگیر کرد.

عیدی آسمان ،مسافران نوروزی بهبهان را غافلگیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، از شب گذشته سامانه بارشی وارد بر بهبهان شده که موجب شد بارندگی نسبتاً شدیدی از شب گذشته آغاز و تا ظهر امروز نیز ادامه پیدا کند.

این بارش‌ها در حالی صورت می‌گیرد که مسافران بسیاری در اقامتگاه‌ها و پارک‌های بهبهان چادر زده و اقامت دارند و این بارندگی باعث شد همه چادرهای خود را رها کرده و به خودروهای خود پناه آورند.

بارندگی‌های این چندساعت باعث خوشحالی بسیاری از کشاورزانی شد که کشت‌های دیم دارند اما در کنار آن معابر سطح شهر نیز دچار آبگرفتگی شده و چهره نامناسبی در شهر برای مسافران نوروزی ایجاد کرده‌است.

گفتنی است طبق پیش‌بینی هواشناسی خوزستان، هم‌اکنون با استقرار زبانه کم فشار در استان با هماهنگی خط ناپایدار طی ساعات و روزهای آینده با بارندگی‌هایی در استان مواجه می‌شویم که میزان آن در نقاط مرتفع شمالی و شرقی از حجم بیشتری برخوردار است.

شایان ذکر است با وجود این بارندگی‌ها مسئولان باید به فکر چاره‌ای برای اقامتگاه‌های خود برای مسافران باشند تا اینگونه آنها سردرگم نشده و خستگی راه در تن آنان نماند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول