اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون خبر داد

استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از سفر به بردخون

خبرگزاری فارس: بخشدار بردخون گفت: با وجود جاذبه‌های گردشگری زیاد در بردخون، استقبال مسافران نوروزی از شهر بردخون چشمگیر بوده است.

استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از سفر به بردخون

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود محمدپور صبح امروز در بازدید از مراکز اقامتی و رفاهی مسافران گفت: ستاد تسهیلات و اسکان مسافران نوروزی بخش بردخون با تشکیل جلسات متعدد قبل از فرا رسیدن ایام عید نوروز زمینه را برای حضور هموطنان عزیز فراهم کرد و ادارات و نهادها مشارکت خوبی داشتند.

محمّدپور افزود: تبلیغات و چاپ و توزیع بروشور،نصب بنر معرفی جاذبه‌های گردشگری و بزرگان منطقه، رنگ‌آمیزی و تزئین جدول خیابان‌ها، نظافت روزانه معابر عمومی، آماده کردن محل اسکان مسافران، بازدید مستمر از واحدها و محل‌های اقامتی منطقه، نظارت بر اغذیه فروشی‌ها و نانوایی‌ها اقداماتی بود که انجام شده است.

وی اضافه کرد: بردخون دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی نظیر منطقه حفاظت شده مند با گیاهان و جانوران کمیاب، پارک ملی نخیلو، جزایر چهارگانه خان و نخیلو و‌ ام الگرم و تهمادو، رودخانه و پل‌مند، تپه‌های ماسه‌ای، مزارع گوجه فرنگی، امامزاده امیردیوان و کوه امیردیوان، امامزاده‌های مختلف در شهر و روستاها، سواحل دریا و جنگل‌های حرا، کنارهای بال بالو، بقایای قدیمی است که مسافران می‌توانند از آن دیدن کنند.

محمّدپور خاطر نشان کرد: پارک جنگلی سجادیه و مناظر طبیعی و سرسبز شهر و روستاها، بوستان ولایت بردخون نیز آماده حضور هموطنان است و به دلیل اینکه بردخون در مسیر جاده ساحلی بوشهر به دیر قرار دارد و در آینده میزبان پروژه‌های عظیم پارس شمالی است شاهد پذیرش و ورود تعداد زیادی از مسافران بوده است که برخی در مدارس شهر و روستاها و عده‌ای نیز در پارک‌های شهر اسکان یافته‌اند.

این مقام مسئول یادآور شد: ایستگاه‌هایی با حضور اورژانس115، نیروی انتظامی، هلال احمر در ورودی شهر بردخون ایجاد شده که ضمن ارائه خدمات با بروشور و پوستر و بنر مسافران را راهنمایی می‌کنند و آماده هرگونه همکاری هستند.

وی در پایان ضمن تقدیر از همه دست‌اندرکاران گفت: امیدواریم مسافران ایامی خوش و خاطره‌انگیز را در بردخون سپری کنند تا سال‌های بعد نیز منطقه ما را برای مسافرت انتخاب کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول