اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

تورهای یک روزه در مشهد موجب ماندگاری بیشتر زائر است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی برگزاری تورهای یک ‌روزه و دو روزه را در ماندگاری بیشتر زائران تأثیرگذار دانست.

تورهای یک روزه در مشهد موجب ماندگاری بیشتر زائر است

سعید حسین‌پور در حاشیه جلسه ستاد دائمی سفرهای خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: را‌ه‌اندازی ستاد دائمی در خراسان‌رضوی با توجه به حجم بالای زائر اقدامی بسیار مناسب و ضروری بود که با عنایت مسئولان محقق شد.

وی با اشاره به دستگاه‌های اجرایی عضو در ستاد افزود: تمام دستگاه‌ها اقدامات خوب و قابل توجهی در حوزه تکریم زائران و خدمت‌رسانی به آنان انجام داده‌اند اما هنوز در این حوزه با کمبودهای مواجه هستیم.

‌معاون عمرانی استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه سفر به مشهد باید زمان‌بندی شود، خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای خدمت‌رسانی به زائران، سفر به مشهد باید زمان‌بندی شود تا با حجم بالای زائران در یک مقطع زمانی خاص رو به رو نشویم.

وی در ارتباط با تأثیر برگزاری تورهای کوتاه مدت در شهر مشهد گفت: تورهای یک روزه و دو روزه برای بازدید از اماکن مذهبی، تفریحی و گردشگری استان برای زائران از جمله مواردی است که منجر به تأثیرگذاری در ماندگاری بیشتر زائر در مشهد و نیز آشنایی بیشتر آنان با این اماکن می‌شود.

حسین‌پور با اشاره به اجرای طرح مدیریت یکپارچه زائر، ادامه داد: این طرح که ساماندهی زائران از مبدأ تا مبدأ را شامل می‌شود از جمله برنامه‌هایی است که با جدیت دنبال و سبب خدمت‌رسانی بهتر به آنان می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی با تأکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید برای استقبال از بهار و زائران نوروزی آماده باشند، اظهار داشت: از دستگاه‌های بحران‌مدار نیز خواستاریم تا در آمادگی کامل باشند.

حسین‌پور از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست تا با تشکیل ستادهای شهرستانی موضوع خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی را پیگیری کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول