اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان‌رضوی:

بازارچه‌های صنایع، سفر مسافران را طولانی می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان‌رضوی گفت: ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در اماکن تاریخی و گردشگری سبب افزایش ماندگارای مسافران می‌شود.

بازارچه‌های صنایع، سفر مسافران را طولانی می‌کند

سیدجواد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: یکی از اقداماتی که در نوروز امسال به منظور معرفی صنایع دستی استان خراسان‌رضوی صورت گرفت ایجاد بازارچه‌های موقت در اماکن گردشگری و تاریخی بود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان‌رضوی ادامه داد: در نوروز امسال تعداد 51 بازارچه صنایع‌ دستی در 18 شهرستان استان خراسان‌رضوی برپا شد که در این بازارچه‌های صنایع دستی از جمله سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، گلدوزی، سفال، سرامیک، پوستین‌دوزی، سراجی‌دوزی و سایر صنایع دستی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

موسوی در ارتباط با تعداد غرفه‌های دایر شده در اماکن تاریخی، افزود: در نوروز امسال تعداد 259 غرفه موقت در اماکن تاریخی و گردشگری استان دایر شد که این تعداد غرفه جدا از غرفه دائمی موجود در اماکن تاریخی خراسان‌رضوی است.

سرپرست صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: ایجاد بازارچه‌های صنایع ‌دستی در اماکن تاریخی و گردشگری استان خراسان‌رضوی سبب افزایش ماندگاری مسافران و زائران در این اماکن به میزان 2 ساعت کمک کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول