اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

جذب اعتبار 70 میلیاردی برای نیروگاه زباله‌سوز نوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران اعلام کرد: برای ساخت نیروگاه زباله‌سوز نوشهر 70 میلیارد ریال بودجه در سال جدید جذب شده است.

جذب اعتبار 70 میلیاردی برای نیروگاه زباله‌سوز نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، سید علی‌اکبر طاهایی بعد از ظهر امروز در جشنواره ملی سبزینه نوشهر گفت: این جشن بسیار زیبا و آئینی از ابتکارات شهردار جوان و فعال و به همت شورای شهر بندری نوشهر طی پنج سال متوالی برگزار شد و امسال جلوه‌ای ملی به خود گرفته است و به ثبت رسیده است و این حرکتی بسیار ارزشی است.

وی افزود: جشنواره سبزینه گامی در راستای پاسداشت از طبیعت و استقبال از بهار سرسبز و نوروز باستانی است.

طاهایی با اشاره به طبیعت سرسبز و زیبای مازندران و تاکید بر زیبا نگاه داشتن آن اظهار کرد: باید تلاش و کوشش فراوانی داشته باشیم تا مازندران و به ویژه شهر بندری نوشهر از انباشت زباله‌های شهری و برون شهری که چهره زشتی را به سیمای سبز مازندران می‌دهد رهایی یابد.

وی ادامه داد: برای ساخت نیروگاه زباله‌سوز نوشهر 70 میلیارد ریال بودجه در سال جدید جذب شده است که روند ساخت این کارخانه را سرعت می‌بخشد.

در ادامه مراسم علی امانی شهردار نوشهر نیز گفت: با توجه به نامگذاری سال 91 به سال تولید ملی، حمایت از کار و جذب سرمایه در شهر زیبای نوشهر برای رسیدن شاخصه‌های توسعه پایدار امری حیاتی است.

وی به جشنواره سبزینه نوشهر اشاره کرد و افزود: جشنواره سبزینه بهانه‌ای برای آشتی با طبیعت و ایجاد تعامل و وحدت در اقوام ایرانی و تلاش جمعی برای نشان دادن استعدادهای فرهنگی و هنری مردم نوشهر است.

شهردار نوشهر خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصتی برای دیدار و حضور هنرمندان سراسر کشور و معرفی و اشاعه فرهنگ و هنر اصیل بومی و محلی است.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول