اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

کشفیات پلیس اصفهان 46 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی یک سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان کشفیات این پلیس 46 درصد افزایش یافته است.

کشفیات پلیس اصفهان 46 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ محمدعلی بختیاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اجرای طرح‌های متعدد و تلاش‌های مأموران این فرماندهی در کلانتری‌ها در سال گذشته کشفیات پلیس اصفهان از رشد 46 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بود.

وی هم‌چنین از کاهش 18 درصدی انواع سرقت در مدت یاد شده خبر داد و افزود: در حال حاضر پلیس اصفهان در حوزه پیشگیری انتظامی فعالیت چشمگیر داشته و در این راستا تمام اهداف خود را متمرکز کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان پیشگیری اجتماعی را اولویت مهم پلیس برشمرد و بیان کرد: کشفیات پلیس در سال 90 در جرایمی چون کش و روزنی با افزایش 482 درصدی، جیب‌بری با 50 درصد، وسائل و قطعات اتومبیل با 52 درصد، داخل اتومبیل با 89 درصد، کشف موتورسیکلت با 19 درصد، کشف اتومبیل با 101 درصد، منزل با 34 درصد و اماکن خصوصی با 105 درصد، احشام و طیور با 38 درصد نمودار افزایش کشفیات این جرایم را نشان می‌دهد.

بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه در سال 91 پلیس اصفهان با تمام توان خود عرصه را بر متخلفان تنگ خواهد کرد، گفت: شهروندان نیز باید مدنظر داشته باشند بعد از وقوع هر حادثه یا جرمی که نیاز به حضور پلیس احساس می‌شود، نخستین قدم تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 است، زیرا این امر می‌تواند سرعت عمل همکاران ما را در پیگیری موضوعات افزایش داده و فرصت تحرک را از مجرمان سلب کند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول