اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس نیروی انتظامی زنجان خبر داد

افزایش 21 درصدی کشفیات حشیش در استان زنجان

خبرگزاری فارس: یک کارشناس نیروی انتظامی استان زنجان از افزایش 21 درصدی میزان کشفیات مواد مخدر حشیش در این استان خبر داد.

افزایش 21 درصدی کشفیات حشیش در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید بابایی شنبه شب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، اظهار داشت: در سال 89، دو کیلو و 477 گرم مواد مخدر هروئین در استان کشف شده است. 
وی با بیان اینکه در سال جاری پنج کیلو و 560 گرم مواد مخدر از نوع هروئین در استان کشف شده، افزود: این میزان در مقایسه با سال گذشته 122 گرم افزایش داشته است. 
این کارشناس نیروی انتظامی یادآور شد: در سال گذشته 10 کیلو و 884 گروه حشیش در استان از سوی نیروی انتظامی کشف شده که این میزان در مقایسه با 13 کیلو 246 گرم موادی که در سال جاری کشف شد، 21 درصد افزایش کشفیات را نشان می‌دهد. 
وی از کشف دو کیلو و 785 گرم شیشه طی سال گذشته در استان زنجان خبر داد و افزود: این میزان در سال جاری به پنج کیلو و 345 گرم افزایش یافت که در این راستا دو نفر به نام‌های حسن اسدی و محمد باقری دستگیر و همچنین هادی عمرانی کشتی‌گیر زنجانی نیز در این زمینه دستگیر شد. 
بابایی یادآور شد: در سال گذشته 200 کیلو تریاک در استان از سوی ماموران نیروی انتظامی کشف شد که این میزان در سال جاری به پنج کیلو و 527 گرم افزایش یافته است. 
وی کشف پنج کیلوگرم از سایر مواد مخدر را از دیگر موفقیت‌های پلیس در سال گذشته عنوان کرد و افزود: این میزان در سال جاری به 16 کیلو افزایش یافته است. 
این کارشناس خاطرنشان کرد: در سال گذشته 261 کیلو و 751 گرم قرص اکستازی در استان کشف شد که این میزان در سال جاری 271 کیلو گزارش شده که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است. 
وی از اجرای طرح‌های مختلف از سوی نیروی انتظامی در مورد برخورد با عوامل مواد مخدر خبر داد و گفت: در مجموع طرح‌های اجرا شده در سال گذشته هزار و 730 نفر و در سال جاری دو هزار و 740 نفر دستگیر شده‌اند که رشد 42 درصدی کشفیات را نشان می‌دهد. 
بابایی توقیف 88 خودرو در سال گذشته را از دیگر برنامه‌های پلیس برشمرد و افزود: در سال جاری نیز 140 دستگاه خودرو متوقف شده که 59 درصد رشد داشته است. 
وی کل طرح‌های اجرا شده در سال گذشته را 28 و در سال جاری، 90 طرح عنوان کرد و گفت: 14 باند مواد مخدر در سال 88 و 28 باند در سال جاری از سوی ماموران نیروی انتظامی استان زنجان منهدم شده است.
 انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول