اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ساوه خبر داد

افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر در ساوه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی 9 ماهه سال جاری خبر داد.

افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، مصطفی ویسمه‌ای گفت: ماموران انتظامی شهرستان ساوه در راستای طرح برخورد با تهیه و توزیع مواد مخدر موفق به کشف نزدیک به 89 کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام پنج باند مواد مخدر در طی 9 ماهه سال جاری شدند.

وی افزود: این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 18 درصد رشد داشته است که در این راستا تاکنون تعداد 297 نفر توزیع‌کننده و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه همچنین از دستگیری باند اخاذی با هوشیاری پلیس خبر داد و اظهار کرد: اعضای یک خانواده که با شگردهای مختلف از شهروندان اخاذی می‌کردند با هوشیاری ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.

ویسمه‌ای گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اخاذی از تعدادی از شهروندان توسط اعضای یک خانواده بنا بر حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با شناسایی مالباختگان و اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی ماموران، اعضای این خانواده چهار نفری که از شهرستان خوی به این شهر مهاجرت کرده بودند مورد شناسایی قرار گرفت، بیان کرد: با مراقبت و کنترل نامحسوس پلیس اعضای این خانواده در حین اخاذی از یک نفر از شهروندان و طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: ‌با توجه به ادله و مدارک موجود، متهمان در بازجویی‌های پلیسی به سه مورد از بزه ارتکابی خود در شهر ساوه معترف شدند. 

ویسمه‌ای افزود: متهمان با استفاده از شگردهای مختلف شهروندان را که بیشتر از کسبه شهر بودند به منزلشان کشانده و با تهدید از آنها اخاذی می‌کردند و به منظور عدم شناسایی توسط پلیس به صورت مکرر محل سکونت خود را تغییر می‌دادند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به دادسرای شهرستان معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول