اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

کشفیات نهاوند 45 درصد افزایش داشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در سال جاری کشفیات نهاوند در حوزه‌های مختلف دارای رشد 45 درصدی بوده است.

کشفیات نهاوند 45 درصد افزایش داشت

عباس نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با تلاش مأموران کلانتری 11 نیروی انتظامی نهاوند مقادیری مواد محترقه و آتش‌زا کشف شد.

وی ادامه داد: این مقدار مواد محترقه شامل بیش از 199 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه خطرناک است که طی دو مرحله عملیات پلیسی در انباری واقع در زیرزمین یک واحد مسکونی در نهاوند و همچنین در یک منزل کشف شد که در این رابطه دو نفر دستگیر و با تکمیل پرونده تحویل محاکم قضایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی نهاوند از ایجاد گروه‌های چندنفره محسوس و نامحسوس در ایام پایانی سال جاری برای برخورد با متخلفان در نهاوند خبر داد و ابراز داشت: همکاری مردم و تماس‌های آنها با پلیس 110 نقش مهمی در خنثی‌سازی وقایع خطرناک قبل از وقوع حادثه دارد.

وی از پلمب مغازه‌هایی که اقدام به فروش مواد محترقه که عمدتاً دست‌ساز و ساخت کشور چین هستند خبر داد و افزود: همزمان با شروع جنب و جوش همشهریان نهاوندی برای تهیه مایحتاج ویژه عید نوروز پلیس در همه بخش‌ها برای تأمین امنیت پایدار برنامه‌های خوبی را در دستور کار دارد.

نظری از افزایش 45 درصدی کشفیات خبر داد و ابراز داشت: اجرای طرح جمع‌آوری و برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف در ایام پایانی سال از دیگر رویکردها است.

وی تأکید کرد: طی سه ماه گذشته تاکنون میانگین روزانه 20 تا 30 موتورسیکلت متخلف در نهاوند توقیف و روانه پارکینگ شده است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول