اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خبر داد:

کسب مقام نخست کردستان در کشفیات قاچاق مواد دخانی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: استان کردستان در زمینه کشفیات مواد دخانی مقام نخست کشور را کسب کرد.

کسب مقام نخست کردستان در کشفیات قاچاق مواد دخانی
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، ایرج حسن‌زاده در یازدهمین کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان در سنندج با بیان اینکه کردستان در زمینه کشف مواد دخانی مقام نخست کشور را کسب کرده است، اظهار داشت: با اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و طرح‌های مقابله با قاچاق کالا در استان کردستان، شاهد کاهش قاچاق از جمله در زمینه مواد دخانی بوده‌ایم.
وی افزود: عزم جدی اعضای کمیسیون قاچاق کالا و ارز و نیز دستگاه‌های انتظامی و امنیتی استان عملا حاشیه امنیت را برای قاچاقچیان کاهش و فعالیت این افراد را به حداقل رسانده است.
حسن‌زاده جلوگیری از ورود کالای قاچاق را از راهکارهای کلان دولت برشمرد و تاکید کرد: همه مسئولان اجرایی کشور و استان با همدلی و همکاری تلاش خود را معطوف ریشه‌کنی این معضل در جامعه نموده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با دعوت از عموم مردم برای همکاری در مبارزه با پدیده شوم قاچاق در این استان فرهنگی، افزود: مبارزه عملی و موفقیت کامل در مسیر کاهش قاچاق با هوشیاری مردم و دستگاه‌های متولی مبارزه با مواد مخدر محقق خواهد شد.
وی در ادامه وجود قاچاق در جامعه را از مهم‌ترین دلایل مشکلات موجود در عرصه اشتغالزایی کشور دانست.
حسن‌زاده در پایان کشف اخیر محوله بزرگ قاچاق مواد دخانی در کردستان را در کشور بی‌نظیر دانست و بر مقابله جدی و مداوم با قاچاقچیان تاکید کرد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول