اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته بهداشت ستاد تسهیلات سفر مازندران خبر داد

اجرای 250 ماموریت توسط اورژانس مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر مازندران گفت: طی دور اول سفر، اورژانس مازندران 248 ماموریت انجام داد که 104 ماموریت برای تصادف بود.

اجرای 250 ماموریت توسط اورژانس مازندران

فرزاد بزرگی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس مستقر در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مسافران است، اظهار داشت: تاکنون توسط اورژانس مازندران 352 ماموریت انجام شد.

وی گفت: 248 ماموریت انجام شده توسط اورژانس غیرتصادفی بود و 104 مورد و ماموریت توسط اورژانس برای تصادف انجام شد.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر مازندران تعداد پایگاه‌های هلال احمر مازندران را 64 پایگاه اعلام و تصریح کرد: هلال احمر مازندران تاکنون 39 ماموریت انجام داد که پنج مورد از ماموریت هلال احمر به خاطر کمک به مجروحان در تصادفات انجام شد.

وی درباره نظارت بر امکان تهیه و توزیع غذا در سطح مازندران یادآور شد: 777 مورد نظارت بر اماکن تهیه و توزیع غذا انجام شد که تاکنون 500 کیلوگرم مواد غذایی در مازندران فاسد تشخیص داده شد.

بزرگی، از وقوع 228 زاد و ولد در سطح بیمارستان‌های مازندران خبر داد و گفت: تعداد زاد و ولدهای روزهای 27 و 28 به ثبت رسیده است.

وی تعداد فوتی ناشی از تصادف که در بیمارستان‌های مازندران رخ داد را دو نفر اعلام کرد و گفت: هفت جسد نیز در پزشکی قانونی مازندران مورد معاینه قرار گرفتند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر مازندران در پایان از آمادگی 42 بیمارستان و مراکز درمانی برای پذیرش احتمالی بیماران در مازندران خبر داد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول