اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقایسه با طرح امداد نوروزی اورژانس در سال گذشته

مأموریت‌های اورژانس اصفهان 7 درصد افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: از ابتدای آغاز طرح امداد نوروزی تا روز هشتم تعداد کل مأموریت‌های اورژانس در سطح استان اصفهان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

مأموریت‌های اورژانس اصفهان 7 درصد افزایش یافته است

حمید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه طرح امداد نوروزی برای اورژانس از 25 اسفندماه 90 آغاز شده و تا 15 فروردین‌ماه سال 91 ادامه دارد، اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح تا روز هشتم فروردین‌ماه تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به 4 هزار و 313 مأموریت اعزام شدند.

وی افزود: از تعداد مأموریت‌های اعزام شده تکنسین‌های اورژانس در این بازه زمانی 2 هزار و 973 مورد مربوط به حوادث غیر تصادفی و یک هزار و 340 مورد مربوط به تصادفات بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان یادآور شد: امداد هوایی اورژانس 115 نیز در دو مأموریت تعداد چهار مصدوم را از شهرستان نایین به اصفهان منتقل کرد.

وی در مورد تعداد تلفات جاده‌ای در این مدت گفت: اورژانس تنها آمار کشته شدگان در صحنه حادثه را که نیروهای اورژانس حضور دارند، ارائه می‌کند که بر این اساس 21 نفر بر اثر تصادفات در استان اصفهان در صحنه‌ حادثه جان باختند.

اسماعیلی افزود: از ابتدای آغاز طرح امداد نوروزی تا روز هشتم تعداد کل مأموریت‌های اورژانس در سطح استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول