اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفند 90 تا 6 فروردین 91 صورت گرفت

انجام 3 هزار و 516 مأموریت امدادی اورژانس در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: 25 اسفند 90 تا ششم فروردین امسال 3 هزار و 516 مأموریت اورژانس پیش بیمارستانی انجام داده‌ایم.

انجام 3 هزار و 516 مأموریت امدادی اورژانس در اصفهان

حمید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از 25 اسفند ماه سال 90 تا ابتدای روز ششم فروردین سال جاری 3 هزار و 516 مأموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی را انجام داده است.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح امداد نوروزی تا 5 فروردین سال جاری، تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان به 3 هزار و 516 مأموریت اعزام شدند که از این تعداد، 2 هزار و 413 مورد مربوط به حوادث غیر تصادفی و یک هزار و 103 مورد مربوط به تصادفات بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده 15 نفر بر اثر تصادفات استان در صحنه‌ حادثه جان باختند، تصریح کرد: از 25 اسفندماه سال 90 تا 5 فروردین سال جاری تعداد کل مأموریت‌ها، تصادفات و فوتی‌های ناشی از تصادف در صحنه‌ حادثه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب با یک درصد افزایش، 10 و 25 درصد کاهش مواجه بوده است.

اسماعیلی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان فوریت‌های پزشکی استان افزود: در همین مدت، امداد هوایی اورژانس 115 نیز در دو مأموریت تعداد چهار مصدوم را از شهرستان نایین به اصفهان منتقل کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول