اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد

2200 ماموریت اورژانس قم در دور نخست مسافرت‌های نوروزی

خبرگزاری فارس:‌ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: مرکز اورژانس 115 استان قم، 2 هزار و 231 ماموریت امدادی را در دور نخست مسافرت‌های نوروزی 91 به انجام رسانده است.

2200 ماموریت اورژانس قم در دور نخست مسافرت‌های نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، محمد جواد باقری با بیان اینکه تا ساعت هشت صبح پنجم فروردین ماه سال 91، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیش از هزار تماس مردمی داشته است اظهار کرد: برقراری این تماس‌ها با مرکز اورژانس 115 استان قم منجر به انجام 2 هزار و 231 ماموریت امدادی شده است.

وی با اشاره به تعداد کل بیماران و مصدومان استان قم در طول ایام تعطیلات اعلام کرد: 2 هزار و 250 مصدوم و بیمار در ایام تعطیلات توسط مرکز فوریت‌های پزشکی استان پوشش داده شده‌اند که از این تعداد 413 مصدوم مربوط به تصادفات شهری، 100 مصدوم مربوط به تصادفات جاده‌ای و باقی آنها مربوط به عملیات‌های دیگر اورژانس 115 از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی و ... می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه تاکنون 4 نفر از هموطنان در سطح محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست داده‌اند عنوان کرد: ایستگاه‌های سلامت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم که در 10 نقطه از محورهای مواصلاتی استان قرار گرفته‌اند در ایجاد امنیت بهداشتی و درمانی تاثیر بسزایی داشته‌اند و مراجعه 959 نفر از مسافران و زائران استان قم خود گواهی بر این موضوع است.

وی در پایان با اشاره به تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان قم اظهار کرد: 53 مصدوم از تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی در محل بروز حادثه توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم درمان شده‌اند و 74 نفر از مصدومان نیز به بیمارستان‌های سطح شهر مقدس قم انتقال یافته‌اند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول