اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بحران استان زنجان خبر داد

آماده‌باش 66 پایگاه اورژانس زنجان در ایام عید

خبرگزاری فارس: مدیر کل بحران استان زنجان گفت: 66 پایگاه ثابت و سیار اورژانس در طول ایام عید در استان زنجان به صورت آماده‌باش قرار دارند.

آماده‌باش 66 پایگاه اورژانس زنجان در ایام عید

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه 38 پایگاه اورژانس به صورت ثابت در ایام عید در استان زنجان فعالیت می‌کند اظهار داشت: 28 پایگاه نیز به صورت سیار در ایام عید آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به برگزاری مانور روز بدون حادثه در استان زنجان، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مانور روز بدون حادثه طی ایام نوروز در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مدیرکل بحران استان زنجان با بیان اینکه در هر شهرستان سه مانور پیش‌بینی شده است اضافه کرد: در حال حاضر همه برنامه‌ها در این راستا پیش‌بینی شده است و رژه خودرویی دستگاه‌های امدادی از جمله برنامه‌های مانور روز بدون حادثه در شهرستان‌ها به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: مانور روز بدون حادثه در شهرستان زنجان با شکوه و استقبال بالایی از سوی دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

کرامتی با تاکید بر اینکه مشکلات مربوط به آزادراه‌های استان زنجان رفع شده است ادامه داد: تدابیر لازم به منظور حفظ امنیت مسافران و امدادرسانی به موقع اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول