اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق عمومی عنوان کرد

نظارت مستمر بر محموله‌های آرد در قم

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق عمومی ستاد تسهیلات زائرین استان قم گفت: بازرسان این کمیته نظارت مستمری بر محموله‌های ورودی و خروجی آرد استان دارند.

نظارت مستمر بر محموله‌های آرد در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، یونس عالی‌پور با بیان اینکه بازرسان کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق عمومی بر تمام کارخانه‌های آرد استان قم به صورت روزانه و مستمر نظارت می‌کنند اظهار داشت: محموله‌های آرد ورودی و خروجی استان، زیر نظر بازرسان این کمیته بوده و از هرگونه سوءاستفاده احتمالی سودجویان پیشگیری می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون بیش از 261 مورد گزارش مردمی از کم‌فروشی و گران‌فروشی نانوایان به بازرسان این کمیته اعلام شده است افزود: به وسیله بازرسی‌های صورت گرفته از 4 هزار و 840 نانوایی سطح استان توسط کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق عمومی ستاد تسهیلات زائرین استان قم از نخستین روز اسفندماه سال گذشته تاکنون 45 درصد شکایات مردمی به اثبات رسیده و 235 مورد تخلف شناسایی شده است.

دبیر کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق عمومی ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به نوع تخلفات نانوایی‌ها افزود: گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم نصب نرخ‌نامه و کیفیت پایین نان، بخشی از تخلفاتی هستند که بعضی از نانوایی‌های سطح استان مرتکب آن شده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه ارزش ریالی تخلفات نانوایی‌های استان، بیش از 22 میلیون و 178 هزار ریال بوده است اظهار کرد: کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق عمومی ستاد تسهیلات زائرین استان قم و سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت، آماده دریافت گزارشات مردمی از تخلفات احتمالی نانوایی‌های سطح استان هستند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول