اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌شرقی

207 اکیپ بر تولید و عرضه فرآورده‌های دامی نظارت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: تضمین بهداشت محصولات دامی و اطمینان خاطر مصرف‌کنندگان و مسافران نوروزی 207 اکیپ دامپزشکی بر تمام مراکز تولید و توزیع فرآورده‌های دامی استان نظارت می‌کنند.

207 اکیپ بر تولید و عرضه فرآورده‌های دامی نظارت می‌کنند

بهراد زندیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: به منظور آگاهی بخشی در خصوص شرایط نگهداری و بیماری‌های قابل انتقال ماهی قرمز، بیش از 7 هزار بروشور بهداشتی دامپزشکی در مورد خرید و نگهداری ماهی قرمز و تهیه فرآورده‌های خام دامی در بین مسافران نوروزی توزیع شد.

وی افزود: برای تضمین بهداشت محصولات دامی و اطمینان خاطر مصرف‌کنندگان و مسافران نوروزی 207 اکیپ از کارشناسان اداره کل و شبکه دامپزشکی شهرستان‌ه‌ا در طرح نظارتی دامپزشکی ویژه ایام نوروز تا 13 فروردین به صورت شبانه ‌‌روزی بر  تمام مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح استان نظارت خواهند داشت.

زندیه به اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و آموزش در ارتقا فرهنگ عمومی و کاهش رخداد بیماری‌ه‌ای مشترک بین انسان و دام خاطر نشان کرد: در همین راستا در سال 1390 و نوروز امسال بیش از 32 هزار برگ انواع بروشور و اطلاعیه نیز  برای آگاهی رسانی لازم در خصوص بیماری‌های دام و طیور بین تولیدکنندگان فرآورده‌های خام دامی استان توزیع شده است.

زندیه از عموم مردم و میهمانان نوروزی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن 1512 اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول