اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام تعطیلات نوروز انجام شد

نظارت بر عرضه فرآورده‌های نفتی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی عملیات نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان انجام شد.

نظارت بر عرضه فرآورده‌های نفتی در کردستان

فریدون یاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این اقدام به منظور ارایه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز انجام شده و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و وجود مناظر زیبا و دیدنی در استان، طی جلساتی با مالکین جایگاه‌های عرضه و سی ان جی سطح منطقه، شرکت‌های پشتیبان مکانیکی و سامانه هوشمند سوخت نسبت به آمادگی جایگاه‌ها برای ارائه خدمات در ایام تعطیلات پایان سال اقدامات لازم انجام شده است.

وی یادآور شد: همچنین با تشکیل گشت‌های منظم و میدانی با حضور روسا و کارشناسان واحدهای خدمات مهندسی، برنامه‌ریزی‌، اچ اس ایی، سامانه هوشمند سوخت و روابط عمومی از کلیه جایگاه‌های استان بازدید و نسبت به بررسی وضعیت جایگاه‌ها اقدام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود:این گروها به نواحی 9 گانه مراجعه و از تمامی جایگاه‌ها بازدید کردند.

یاسمی خاطرنشان کرد: گشت‌های یاد شده همچنین نسبت به بررسی و ارزیابی عملکرد متصدیان و آمادگی جایگاه‌ها برای خدمات به مراجعین اقدام و سپس نارسایی‌ها و مشکلات موجود را به مالکین جایگاه‌های مربوطه و رؤسای نواحی منعکس کردند.

وی در سخنان خود از اجرای سیستم مدیریت آنلاین نفتکش‌های حمل فرآورده‌های نفتی در منطقه کردستان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و وجود 230 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و در راستای جلوگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی سیستم مدیریت ناوگان حمل و نقل نفتکش‌ها در منطقه کردستان راه‌اندازی شد.

وی افزود: این سیستم با استفاده از فناوری‌های جی. پی. اس و جی. پی. آر. اس موقعیت مکانی، وضعیت و مسیر تردد نفتکش‌ها را در فواصل زمانی معین (هر5 دقیقه یکبار) به سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل منطقه ارسال می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تصریح کرد: مدیریت مصرف سوخت، کنترل تردد نفتکش‌ها برای جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی و حصول اطمینان از منحرف نشدن نفتکش حامل فرآورده از مسیر مقصد از دیگر مزایای اجرای این سیتم است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول