اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی انتظامی کردستان اعلام کرد

نظارت بیشتر بر محل‌های جرم‌خیز کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی انتظامی کردستان از نظارت بیشتر بر محل‌های جرم‌خیز استان به منظور پیشگیری از وقوع جرم در ایام تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

نظارت بیشتر بر محل‌های جرم‌خیز کردستان

علی احمدی‌تبار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در طول ایام تعطیلات نوروز امسال گشت‌های آشکار و پنهان آگاهی استان در طول 24 ساعت شبانه‌روز در نقاط حساس و جرم خیز استان حضور خواهند داشت.

وی در ادامه به تمهیدات آگاهی استان برای کاهش جرایم و سرقت‌ها در طول ایام تعطیلات نوروزی امسال اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی استان در طول تعطیلات نوروزی با لباس متحدالشکل در مدخل ورودی و خروجی شهرها به صورت آشکار و پنهان حضور دارند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی کردستان از کنترل مجرمان سابقه‌دار حرفه‌ای استان در طول ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد و تصریح کرد: به منظور کاهش جرایم سرقت محل‌های حساس که امکان جرم و سرقت در آنها بیشتر است در سطح استان کنترل و نظارت می‌شوند.

به گفته احمدی‌تبار، به منظور کاهش سرقت در این ایام و ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای مسافران و همشهریان که قصد مسافرت به این استان را دارند، گشت‌های پیاده و خودرویی نیز به صورت 24 ساعته در محل‌ها حضور خواهند داشت.

وی در پایان از مردم استان کردستان خواست در صورتی که  قصد مسافرت چند روزه به سایر نقاط کشور را دارند، کلید منازل خود را به افراد مطمئن سپرده تا از خانه‌هایشان سرکشی و در صورت دیدن موارد مشکوک از جمله تردد و پارک وسایط نقلیه مشکوک مراتب را به نیروی انتظامی محل و شهر خود اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول