اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد

تردد روزانه 400 هزار وسیله نقلیه از راه‌های استان قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان قزوین با اعلام اینکه روزانه 400 هزار دستگاه وسیله نقلیه از راه‌های استان قزوین عبور می‌کنند، گفت: تلفات جاده‌ای در استان قزوین 14 درصد کاهش داشته است.

تردد روزانه 400 هزار وسیله نقلیه از راه‌های استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سرهنگ سیدمظفر حسینی امروز در حاشیه حضور رئیس پلیس راهور در محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین با 16 هزار کیلومتر مربع مساحت، یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت، 110 هزار نفر جمعیت کارگری، 146 مرکز آموزشی، 440 کیلومتر آزادراه، 480 کیلومتر بزرگراه، 600 کیلومتر راه اصلی معمولی، دو هزار و 500 کیلومتر راه آسفالته و دو هزار و 500 کیلومتر راه روستایی دارد.

وی افزود: وجود شش هزار و 300 کیلومتر راه در استان قزوین و همسایگی با دو استان پرجاذبه گیلان و مازندران و پل ارتباطی استان‌های مرکزی و تهران به غرب و شمال غرب کشور از دلایل اهمیت استان قزوین در زمینه راه و پلیس راه است.

رئیس پلیس راه استان قزوین تأکید کرد: روزانه 400 هزار دستگاه وسیله نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی استان قزوین تردد می‌کنند که اگر به هر وسیله نقلیه 5 متر را اختصاص دهیم فاصله عدد دو هزار کیلومتر به دست می‌آید که فاصله قزوین تا مشهد می‌شود.

حسینی ادامه داد: از سال 85 تاکنون به مدت شش سال متوالی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان قزوین کاهش چشمگیر داشته است.

وی اضافه کرد: استان قزوین از نظر کاهش تصادفات در کشور در سال 86 ششم کشور، در سال 87 چهارم کشور و در سال 88 رتبه نخست کشور را کسب کرد.

حسینی ادامه داد: در سال گذشته نیز تا پایان بهمن ماه کاهش 14 درصدی تصادفات جاده‌ای را در استان قزوین داشته‌ایم.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: کاهش 45 درصدی تلفات جاده‌ای در سطح جاده‌های استان قزوین، این استان را در بین استان‌های موفق کشور قرار داده است.

حسینی تأکید کرد: تمام موفقیت‌های کسب شده در بحث کاهش تلفات جاده‌ای در استان قزوین با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها و همچنین رعایت قوانین و مقررات توسط هم‌وطنان به دست آمده است.

وی با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مسافران نوروزی بیان کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت بازگشت مسافران نوروزی و همکاری با مأموران پلیس می‌تواند به پایان یک سفر خوش برای مسافران نوروزی کمک کند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول