اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده خبر داد

اجرای کشیک‌های روزانه از سوی اداره ارشاد اسلامی خدابنده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده گفت: کشیک‌های روزانه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در عید نوروز اجرا می‌شود.

اجرای کشیک‌های روزانه از سوی اداره ارشاد اسلامی خدابنده

رضا خدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه‌های مختلف فرهنگی در طول ایام تعطیلات در شهرستان خدابنده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه قرار بود برنامه نوروز در زادگاه من در سال جاری در شهرستان خدابنده برگزار شود تصریح کرد: این برنامه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به صورت دو سالانه در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی در شهرستان در حال حاضر در حال انجام است یادآور شد: برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی که به عنوان بخشی از جشنواره هنرهای تجسمی فجر محسوب می‌شود سال آینده در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی کشور در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و مردم شهرستان می‌توانند از این آثار بازدید کنند.

خدایی با بیان اینکه 40 اثر از آثار هنرمندان تجسمی در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است افزود: این نمایشگاه در فرهنگسرای اشراق شهر قیدار برگزار می‌شود.

وی از اجرای برنامه شعر و موسیقی با عنوان بیاتی‌خوانی در شهرستان خدابنده خبر داد و افزود:‌ در این برنامه از اشعار و ضرب‌المثل‌های مربوط به عید نوروز و اشعاری در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به استقبال از مسافران نوروزی در ایام عید تصریح کرد: با حضور مسئولان شهرستان از مسافران نوروزی که وارد شهرستان خدابنده می‌شوند استقبال می‌شود.

وی از اجرای کشیک‌های نوروزی در تعطیلات خبر داد و گفت: این کشیک‌ها برای راهنمایی مسافران نوروزی در شهرستان فعال شده‌اند.

خدایی با بیان اینکه کشیک‌های نوروزی اداره تا آخر تعطیلات دایر است تصریح کرد: راهنمایی مسافران نوروزی و استقبال از آنها از برنامه‌های این کشیک‌هاست.

وی از توزیع یک‌هزار جلد کتاب به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: این کتاب‌ها در بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده یادآور شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در طول ایام تعطیلات نوروزی در خدمت مسافران با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول